• Ruso

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

h80 skrev 2010-04-16 19:56:42 följande:
    250kr betalade jag för dom jag precis köpte till lillan, inte dyrt med tanke på hennes fötter tycker jag
    Tja... det är väl hur man ser det, för att vara plastskor så tycker jag det är svindyrt Skall man tänka på fötterna så tror jag inte man borde ha plast alls, utan ett par fina Kavat i skin tex....
  • Ruso
    h80 skrev 2010-04-16 20:07:17 följande:
    jo det är klart...........men kavat i skin är ingen höjdare på stranden
    Kör ni dem som badskor också?
    Det funkar nog bra, vi har dock inte behövd det, vår lilla strand här hemma är OK att vara barfota på.

Men, barnen ratar som sagt sina sandaler och väljer plasten i stället, så helt osköna kan de väl endå inte vara?
  • Ruso
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-04-16 20:04:24 följande:
    Hehe ja även fast sambon tyckte jag inte skulle göra det.
    Men varför då?
    Varför betala mer än man måste?
    Återköp är ju så vanligt att ingen reagerar på det.
  • Ruso
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-04-16 20:14:34 följande:
    Här fick barnen fina ecco-sandaler ifjol som de iofs använde men fick de välja så valde de alltid de billiga foppaskorna haha.
    precis... kommer dock att fixa lite Kavat eller liknande som de kan ha som "finskor" i alla fall... foppa till klänning på midsommar är inte så snyggt liksom...
  • Ruso
    etindris skrev 2010-04-16 21:44:05 följande:
    Om ni skulle sälja ett par nya stjärnjeans på Tradera vad skulle ni sätta för utropspris? och vad skullen ni döpa jeansen till i annonsen?
    Jag skulle inte sätta mindre utropspris än det jag själv gett för byxorna, vill inte risker att gå back... men det är jag det. Jag skulle nog skriva typ "Nya stjärn jeans"... alltså dela på ordet för att det skall stämma med söknngar både på stjärn och på jeans...
  • Ruso
    Ruso skrev 2010-04-17 08:42:44 följande:
    Jag skulle inte sätta mindre utropspris än det jag själv gett för byxorna, vill inte risker att gå back... men det är jag det. Jag skulle nog skriva typ "Nya stjärn jeans"... alltså dela på ordet för att det skall stämma med söknngar både på stjärn och på jeans...
    ...eller kanske jeans med stjärna? nu blev jag osäker...
  • Ruso
    Maja0101 skrev 2010-04-20 10:10:51 följande:
    Vill bara svara på en fråga jag fick i bildtråden och eftersom man inte ska skriva där lägger jag svaret här. Jag fick naturligtvis mina kläder från gosunge.se i onsdags förra veckan. Jag råkade tyvärr skriva fel. Det är inte min affär men jag hittade dit via en tråd på familjeliv och tycker att kläderna är underbara så därför ville jag tipsa vidare om sidan. Tänkte att denna tråden kunde vara intresserade eftersom att jag handlar nästan uteslutande på Lindex och därför tänkte att vi kanske har samma smak. Nu en fråga. Någon som vet om äpplekläderna finns i Värnamo?
    Helt OK... blev bara misstänksam när du la ut bilder från hemsidan på klädern, skrev olika dagar och så... iom att det på annat forum var lite "mystiska" reklaminlägg om mysungar.
    Hoppas du inte tar illa upp - kläderna ser jättefina ut, men reaktionerna blir bättre om du lägger ut kläderna på kort du tagit själv eller ännu bättre - på dina barn!!
    Byxan såg jättefin ut, en blanding mellan Me&I och Kameleonten och lite andra märken typ!!
  • Ruso
    Rocktroll skrev 2010-04-21 13:57:15 följande:
    Jag har frågat kappahl nu varför jag aldrig får utskick i posten och denna månaden har jag inte fått någon barnrabatt alls...deras svar var att utskicken är slumpmässiga och det är därför vissa inte får alls medan andra får tex 3 st på eb gång :O helt sjukt i mitt tycke! ville ju rabattshoppa.
    Då har de börjat köra lite ala Lindex.... förrut har man ju alltid fått från Kappahl.
    Tycker rent av det är urselt...

själv har jag dock fått både i påse och säck, 25% på ett helt köpt samt massor utav 25% kuponger.... helt extremt denna månad.
  • Ruso
    Buttelina skrev 2010-04-22 23:39:06 följande:
    bamsekollektionen är underbar min dotter 4år har "beställt" båda klänningarna med prickleggings som kommer vecka 17
    De finns i webbshoppen nu!
  • Ruso

Mortillsju: Den där jeanskjolen har min snart 6 åriga tös också - så fin!! Lilltjejen fick Bamse jeanskjolen, den går ju inte upp i storlek till storasyster, och den storasyster fick är nog för stor i midjan till lillasyster

Var inne med FIX overdragsbyxorna i dag och frågade om det var reklamation, det är hål och nötning precis vid de tejpade sömmarnas skarv på båda benen. Hon första sa att det nog måste ses på som vanlig nötning... att det blir ju lite så när de slits. Jag sa att om det inte vore för att det var en tejpas söm så utan vanlig sömn så hade jag tyckt det samma... Hon ropade till sig någon annan, och det första denna frågade var om det var FIX. När hon såg att det var det så var det en helt annan sak sa hon, be borde hålla mera. Tyvärr fanns inte varken 116 eller 122, och hon ringde 2 affärer till som inte hade. Hon sa att de där byxorna troligen inte finns någonstans, då de har ringt från Stockholm ner för att kolla storlekar, men hon skulle kolla med kundtjänst på måndag. Annars får jag ta något annat eller få pengarna igen.

Det är ju väl och bra, men flickan har inga andra byxor nu.... hoppas på sol och värme nästa vecka!!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11