För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Mortillsju: Den där jeanskjolen har min snart 6 åriga tös också - så fin!! Lilltjejen fick Bamse jeanskjolen, den går ju inte upp i storlek till storasyster, och den storasyster fick är nog för stor i midjan till lillasyster
Var inne med FIX overdragsbyxorna i dag och frågade om det var reklamation, det är hål och nötning precis vid de tejpade sömmarnas skarv på båda benen. Hon första sa att det nog måste ses på som vanlig nötning... att det blir ju lite så när de slits. Jag sa att om det inte vore för att det var en tejpas söm så utan vanlig sömn så hade jag tyckt det samma... Hon ropade till sig någon annan, och det första denna frågade var om det var FIX. När hon såg att det var det så var det en helt annan sak sa hon, be borde hålla mera. Tyvärr fanns inte varken 116 eller 122, och hon ringde 2 affärer till som inte hade. Hon sa att de där byxorna troligen inte finns någonstans, då de har ringt från Stockholm ner för att kolla storlekar, men hon skulle kolla med kundtjänst på måndag. Annars får jag ta något annat eller få pengarna igen.
Det är ju väl och bra, men flickan har inga andra byxor nu.... hoppas på sol och värme nästa vecka!!