• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • star67

Någon har tips var kan man hitta biliga vantar fuskpolo mössa ?? någon vet vad kostar de på coop??

• ängeln83

Ni som köpt Harem brallorna, dom mörka, hur har dom hållt sej?
    Igår när jag hängde sonens på tork så såg jag att det var hål i ena mudden, precis mellan tyget och mudden typ.
    Tror han använt dom 2-3 ggr. Tror ni det går att reklamera?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Xgirl83
    ängeln83 skrev 2010-10-11 13:00:51 följande:
    Ni som köpt Harem brallorna, dom mörka, hur har dom hållt sej?
    Igår när jag hängde sonens på tork så såg jag att det var hål i ena mudden, precis mellan tyget och mudden typ.
    Tror han använt dom 2-3 ggr. Tror ni det går att reklamera?
    Ja men det måste ju gå att reklamera, de ska ju hålla för mer än 2-3 gångers användning! Dottern har fortfarande inte mer än provat sina. *suck*
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • jannah
    Xgirl83 skrev 2010-10-11 22:16:41 följande:
    Tradera-tips, Lindex fina lila lurvjacka stl 68, kan bli billig då den ligger i fel kategori:
    www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=...
    (INTE min auktion!)
    Vilket fynd isåfall! Den är ju så fin... Undrar om man kan klämma i 2½-åringen i den? Flört

Nåt jag inte förstår, hur sjutton kan det kosta 50 kr. att skicka den?? Förstår mej inte på folk som tar jättemycket betalt i frakt, antingen är dom kassa på att läsa portotabellen eller så försöker dom väl tjäna en extra slant på det. Jag drar mig för att buda på såna auktioner där frakten är på tok för dyr för varan.
    ¤ Othilia 080524 ¤ Bebis med BF 19/1 2011 ¤
  • Xgirl83
    jannah skrev 2010-10-11 22:44:14 följande:
    Vilket fynd isåfall! Den är ju så fin... Undrar om man kan klämma i 2½-åringen i den? Flört

Nåt jag inte förstår, hur sjutton kan det kosta 50 kr. att skicka den?? Förstår mej inte på folk som tar jättemycket betalt i frakt, antingen är dom kassa på att läsa portotabellen eller så försöker dom väl tjäna en extra slant på det. Jag drar mig för att buda på såna auktioner där frakten är på tok för dyr för varan.
    Ja, det var nackdelen med den auktionen! Men säljaren är ny (förmodligen därför annonsen ligger fel) så man kan ju maila och påpeka den höga kostnaden så blir säkert frakten billigare. Blir väl 36:- kanske?
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Tegu
    jannah skrev 2010-10-11 22:44:14 följande:

Jag brukar alltid maila och ifrågasätta frakten om jag tycker att den är på tok för hög.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11