• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Mineo skrev 2011-02-26 16:07:04 följande:
    om du fått samma som mig så gäller den 10-11/3 och kan inte kombineras med andra erbjudanden och rabatter står det på... så att den skulle gälla på rea tror jag knappast.
    ja det är den jag fick.
  • star67

någon av er vet hur det brukar vara rea hos Scorett ??
    brukar de sänka priserna mer än 70% ?? de har nu 70% men deras skor är dyra på ord pris. någon vet om de skulle sänka mer??

• star67
    GladSophie81 skrev 2011-02-26 21:16:09 följande:
    jag har nog aldrig hittat en rea på 80 % eller mer... (det skulle väl möjligtvis vara på ngn outlet eller likn, men aldrig i en "vanlig" butik). så jag tror inte de sänks mer, i så fall måste jag nog ta mig till scorette fortast möjligt imrg bittiGlad
    jag vet inte när de har börjat men jag skulle köpa ett par stövlar min stl är 38 men tur de var små i storlek och 39 fanns inte kvar, men jag hittade ett par stövletter iställit men var inte säkert att jag behöver en sånt har redan köpt ett par för 100 på sko punkten annars jag hade tagit de utan att tänka, men nu jag ångrade mig jag kan ge de här till någon bekan och köpa andra till mig jätte fina och sköna ord pris var 1199 kr och nu 359 kr bra pris jämför med ord pris faktiskt. får min man åka imorgon o köpa de till mig då?? jag frågade henne om man har öppetköp men hon sa att man får inte och därför jag behövde fundera liteGlad.
  • star67
    Mitt livs lycka skrev 2011-03-02 18:40:34 följande:
    Ja, det låter ju lite galet med 116!! men jag tror att jag skulle ta det om jag vore dig...
    de är jätte snygga jag är de normala i stl?? vad kostar dem??

en fråga jag har fått rabatt kopunger 25% och den 10-11 tror jag man har 20 % på hela köpet.
    frågan är kan man kombinera både 25% och 20 på hela köpet??
  • star67
    TvåTill skrev 2011-03-02 21:35:55 följande:
    Det gäller i butik också och även på rea!
    jaså det gällde på rea också??
  • star67

jag köpte 2 plagg idag på rea men inte tänkte fråga om det skulle gå.??

• star67
    Tullemi skrev 2011-03-04 06:55:36 följande:
    Tjejjeansen har jag velat köpa men de tog slut i storlek jättefort. Och på damavdelningen har jag köpt en fin tröja, så mycket annat har jag inte hittat än Den blommiga kollektionen är inte min stil
    nej jag menar inte nykommit denna gång, men förut var sällan man fick köpa något fin där, men nu varje gång kommer några fina. inte min stil hellre funderar på om det finns någon som köper demOskyldig !!
  • star67

undrar bara om någon har köpt rea varor ta 3 bt för 1 på butiken utan problem??

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11