• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

jag tror någon har har fått libero upp gå box från libero, jag undrar vad som inhållade den?? jag fick idag en men den inhåll nästan inget jämför med föra gång. det var bara några upp gå blöjor och tvätt servitter och cd en gång haklappar o prover på baby wash o lotion. lindex kupongen på sockar. ingen kläder från lindex o kappahl eller lekskaer till baby!!

• star67
    Mamma och Mor skrev 2011-03-11 23:18:21 följande:
    Det är det innehållet "Up n Go" - paketet brukar ha... Det är mindre än paketet man får när bebisen är nyfödd.
    jag tror storbror fick bl.a ett boll dem tyckte mycket om den, jag hade önskat en sånt men det var inget leksaker.Rynkar på näsan
  • star67

barbone oky kanske ska maila då tack för tipset Flört

jag undrar om det står på barnmat bäst för 03 2011, skulle dem gälla hela 03 månad till 31/3??
    eller är det 01/03??

• star67
    Tullemi skrev 2011-03-12 11:22:25 följande:
    Hela mars skulla jag tolka. Sen blir ju inte maten dålig direkt den 1 mars om det nu är den datumen de menar
    oky nu köpte jag några pack för bara 5 kr Glad de kostar annars 25 kr pack sonen gillar de inte så mycket men de är bra för att man tränna honom smaket och så.
  • star67

Jag såg idag en softshel jacka på hm på 50% så den blir för 125 kr men funderar på om man skulle behöva använda den till små barn Oskyldig 5.5 mån nu är han eller är det onödigt köp kanske Obestämd

• star67
    AochJsMamma skrev 2011-03-12 19:34:46 följande:
    jag har fått reda på att det är en pojke i magen, o har sett såååå mkt fint påLindex, så nu vill jag ha rabatt på ett helt köp! Men det lär inte komma denna månaden va? Med tanke på att det var 3 för 2 nyss? Vad tror ni??
    jag har en på baby sockor 2 pack på köpet haha B31003 bättre än inget+ 30% på baby B31008+B32005
  • star67
    AochJsMamma skrev 2011-03-12 20:02:55 följande:
    å tack!! Kan ju beställa lite iaf! Solig
    grattis
  • star67

frågan om kappahl hänglse jeans ska man ta 86 min son har 86 i byxor 86,92 tröjor.
    de verkar är stora i storlek eller vad tycker ni??

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11