• Snorky

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Merde skrev 2010-07-23 23:30:47 följande:
    Snorky: Merci! Förhoppningsvis kanske jag får ett äkta sms imorgon men ifall jag inte får det borde det där ju duga fint :)
    de skickade ut igår, tror inte de skickar fler omgångar. Men det funkar det där med
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • Snorky
    star67 skrev 2010-07-24 20:57:41 följande:
    allså den ska inte användas som regn kläder eller??
    jag antar att det är som en skaloverall som andas och är vattentät, så den funkar ju i regn. Men den är väl inte i galon liksom... galon är ju bra i hällregn och i gegga (bara att torka av, eller duscha/tvätta av).
    Jag tycker det beror på hur länge man är ute och i vilket slags väder, o vilken ålder på barnet.

Men overallen är väl fodrad?? att den är fodrad betyder att det är dubbla tyger, inte nödvändigtvis att det är någon stoppning i... tex vadd eller fleece... det är nog så att många tar för givet att foder ska vara lite tjockare... men ett foder kan lika gärna vara i nylon, vilket jag antar att det är i den overallen... en vår/sommar/höstoverall helt enkelt.
  • Snorky

jag vill ha en bäbis... finns ju så grymt mkt snyggt på bäbisavd!!!

• Snorky
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-07-24 22:18:18 följande:
    Det var faktiskt nära att det skulle bli en Mio här hemma med men det blev en Milo istället Han får dock ärva rätt så friskt då vi ju har dubbla uppsättningar av allt efter twinsen. Meeeen lite nytt blir det dock såklart ändå.
    Hihi... o Milo hade vi också som namnförslag åt Mio!
    Jag skulle så gärna vilja ha en liten tjej, men karln säger att det enda han tänker göra isf är ett rödhårigt pojktvillingpar... enbart för att retas! Vår lille Mio är nämligen rödhårig och han har humör han!!!
  • Snorky
    Helene OSV skrev 2010-07-25 21:22:12 följande:
    Ni som har koll... kommer det in mer av muminkläderna eller är det först till kvarn och sen är det slut?
    De verkar inte ha fått in mer än nåt enstaka ex av varje storlek och jag har ingen lust att beställa från nätet, det är bara några plagg jag vill ha.

När det var 5 myror blev det ju helt galet de första dagarna.
    ingen aning om hur det är. Men min butik hade tex mer av byxorna på lagret, jag frågade efter en specifik storlek och då gick de och hämtade
  • Snorky
    Evve81 skrev 2010-07-25 22:36:28 följande:
    Ingen som vet vad det är för internetkod på den 30% check man fick hem och hur länge den gäller???

PÅ vårt Lindex var det bara "vanlig" rea på fredag är det dock en massa erbjudanden där så jag hoppas det blir halva reapriset då!
    www.lindex.com/Archive/PDF_Club/sjosoidhsoovo-SE.pdf
  • Snorky

var till Lindex på fm och shoppade lite granna... även fast de var massor på rea så var det inte så mycket intressant. Jag shoppade för 250:- o då även en top till mig på ord. pris med kupong...

Nu väntar jag på Åhlens, sen får det vara slutreashoppat!!! Jag vill ha höstnyheter!!! Nåt snyggt till grabbar i 4-5 års åldern!

• Snorky
    maggan75 skrev 2010-07-28 20:48:19 följande:
    börjar  Åhlens sin halva rea på fredag ??
    ja
  • Snorky

inte leksaker... här var det 30% på leksaksrean... o externa klädmärken

• Snorky

Jag shoppade lite på Åhlens rea... men sen gick jag till Lindex och köpte lite höstnyheter istället Nu får det vara nog med rea, nu vill jag ha NYTT!!!!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11