Inlägg från: Fredriks Mamma |Visa alla inlägg
  • Fredriks Mamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Tyvärr. "bara" baby o barn!!

Generöst av HM, de brukar vara så snåla på rabatter!

• Fredriks Mamma
    Lilaa skrev 2010-09-16 22:39:32 följande:
    gjorde beställning nyss men ingen rabatt blev dragen?? Tråkigt
    Då kanske den inte gäller längre... trist!
    Jag beställde för några dagar sen, och då funkade den! 20% blir ju en del.
  • Fredriks Mamma
    mollan nu skrev 2010-09-16 20:57:16 följande:
    den beställde jag med men den är på väg tillbaka nu. Såg inte klok ut på mig. Är ganska kort (162) och den var för bred nertill så jag såg ut som jag skulle drunkna i den
    Modellen är ju väldigt speciell. Mkt snygg på den smala och långa modellen. Men jag tycker att den FÖRSTORAR och breddar höfterna, och det tror jag inte så många vill =)
  • Fredriks Mamma

Har det kommit nån kupong än?

• Fredriks Mamma
    star67 skrev 2010-09-17 21:30:59 följande:
    men jag behöver inte något just nu från lindex utom stjärnjacka som inte kommit än. men mycket från HM.
    Jag väntar oxå på stjärnjackan!!! Den är såååå fin! Vad har man för byxor till?
  • Fredriks Mamma

Jag fick oxå på HELA beställningen. Men tror den har utgått... verkar så!

Jag hade tvådelat ProXtec till min son förra året. Han var då 1,5 och inte så rörlig, ute så mkt som ni kanske förstår. Men jag var mkt nöjd!
    Till våren köpte jag deras skalset, och det är jag oxå nöjd med, men där slits reflexerna. Har använt det även nu i höst. Men annars bra. Bra i storlek.

• Fredriks Mamma

Hur mkt rabatt får man i "personalrabatt" på lindex? Fick erbjudande att köpa via en bekants bekant om jag VILL....

• Fredriks Mamma

30% låter ju lovande!! Men farligt för plånboken =)

• Fredriks Mamma

Tittade på dem i butik härrom dagen... snygga! Gillar att de är riktigt mörkblå.
    De är nog inte så stora i storleken. Jag hade köpt om det funnits 98 i butik, han är en smal/normal 92. Lindex normala jeans är stora i 92 på honom, breda och långa, men "funkar".

Mitt absolut bästa barnjeansköp är från nameit.com och deras "Ralf"  slimfit jeans. Hur snygga som helst, och sitter bra! Ett tips till er som har smalisar!

• Fredriks Mamma
    fritzie76 skrev 2010-09-23 17:49:39 följande:
    FIX-jackorna är fina....men ska jag ta en blå eller grön.......

De är väl stora i storlekarna? Ska man ta en stl 122 till en pojke som är ca 116 cm?
    Den gröna är jättefin, så jag lägger en röst på den!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11