För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Lindex babyoverall..... så FUL!!! Nästan så jag inte kan titta på den! Vad tänkte dem!!! I Verkligheten är den ännu fulare än internet!!!
Lindex babyoverall..... så FUL!!! Nästan så jag inte kan titta på den! Vad tänkte dem!!! I Verkligheten är den ännu fulare än internet!!!
Jag har just erfarat att det kan vara STOR skillnad i exakt samma storlek, och exakt samma modell på Lindex.
På Fixoverallen var det stor skillnad på 92:orna. Samt ett par jeans som jag reklamerade var kortare än det paret jag fick tillbaka. Expediten bekräftade det, och sa att det ofta var skillnad, och att jag skulle kolla på det vid nästa inköp.
Fixoverallen i butik var ca 7 cm längre i benen, än den jag bytte in (samma strl/modell/färg).
Jeansen var nästan lika långa som 98 och var ca 5 cm längre än de jag bytte in (samma strl/modell/färg).
Behöver tvättråd!!
Den randiga, flerfärgade, tröjan med VIT stjärna... hur tvättar jag den? Om jag tvättar i mörkt, blir stjärnan flerfärgad,... och i vitt vill jag inte direkt kasta in den!
Och när vi ändå pratar om tvätt... hur får jag bort chokladfläck från den tröjan? Typiskt att få fläck på nya tröjan! Jag tvättade den (ENSAM, då jag inte visste hur jag skulle göra) i "daglig tvätt", 40grader, men då var fläcken kvar. Använde fläckbortspray "Ta bort" som fick ligga en liten stund innan. Men det var spår av fläcken!! Är vanish bättre??
Nu ligger den inne på "Kulörtvätt" 60 grader... så jag hoppas på bättre tur!
Skulle jag kanske använt "Super clean"... dvs att den använder kallvatten och tvättar i först....
Hmm... jag är så less på fläckar!
Kalmarbrud:
Svarade för snabbt... såg nu att du letade efter fingervantar. De jag pratade om är tumvantar.