• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • star67
    Tessou skrev 2011-01-29 19:54:50 följande:
    Är de någon som ser denna tröja på någon Kappahlbutik i storlek 98, så vore det jättesnällt om ni kunde köpa den... Letade å letade idag, men hittade den inte!! www.kappahl.com/ProductImages/KAW_771782_F_1....
    DU KAN TA ARTEKEL NUMMER O FRÅGA PÅ BUTIKEN SÅ DE VET VILKEN BUTIK HAR SÅ DU GÅR DIT O KÖPA.
  • star67
    ZZ12 skrev 2011-01-30 19:49:55 följande:
    KAX-overall eller Friends-overall, vilken skulle ni ta???
    bÅDE ÄR BRA MEN JAG KÖPTE KAPPAHLS TYCKTE VAR SNYGGARE O SMIDIGARE.
  • Glittrax
    Xgirl83 skrev 2011-01-30 19:50:54 följande:
    Om det är de jag tror du menar så kom de redan i höstas och kan ha tagit slut. Men jag vill mena att jag såg sådana på vår butik i veckan så det kan mycket väl finnas kvar. Hej förresten.
    Hallå!

men knepigt om den tagit slut på shopen, för det var bara 110/116 som var slut och det var inte så himla länge sen... får väl ta en tur på lindex helt enkelt....
  • Hallonmaja

Såg att nån tipsade om Kappahls skalbyxor, de blå var ju jättesnygga! Måste väl komma jackor till också? Just nu är det bara skalbyxor på hemsidan under ytterkläder. Funderar annars på att köra Lindex FIX skaljacka i år igen:

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&utm_medium=email&utm_campaign=TellFriend&id=11772126&styleid=11772124

Båda färger är snygga tycker jag!

• TinaZ
    Hallonmaja skrev 2011-01-30 20:50:01 följande:
    Såg att nån tipsade om Kappahls skalbyxor, de blå var ju jättesnygga! Måste väl komma jackor till också? Just nu är det bara skalbyxor på hemsidan under ytterkläder. Funderar annars på att köra Lindex FIX skaljacka i år igen:

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?utm_so...

Båda färger är snygga tycker jag!
    Fanns många färger i butik ; ljusrosa, orange, blå, svart (och röd tror jag)
  • Hallonmaja
    TinaZ skrev 2011-01-30 21:49:13 följande:
    Fanns många färger i butik ; ljusrosa, orange, blå, svart (och röd tror jag)
    Åh en röd vill jag ha! Blir att ringa till butiken imorgon, då är det ju sista dag som 50 kr rabatt gäller.
  • Xgirl83

Hallonmaja: Tror det var Kappahls som fanns i de olika färgerna.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • h80

finns det nån rabattkod på lindex nu? (webbshoppen alltså)

• TinkyWinky

Kappahls tycker jag har fått in snygga skaljackor så ett inköp av en sådan blir det för oss men vilken färg är inte bestämt ännu..

٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • star67

Någon har reklamrat på kappahl utan kvittot?? köte en baby overall jag såg idag att det var sömmen lös vid grenen.Rynkar på näsan

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11