För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
På lindex? Den har jag missat
På lindex? Den har jag missat
Jag kommer inte in på Lindex sida. Är det jag eller funkar inte sidan just nu?
Det var inget
Ingen som har en HM kod ?
På "mitt Lindex " hade de - handla för 400 få 100 i presentkort.
Fast jag tycker det har blivit bättre. Min dotter har haft 116 sen hon var 2½ och har det fortfarande i mycket, har börjat köpa 122 i tröjor men de är oftast ganska stora. Dottern har ju växt både på längden o bredden, ungefär 4 cm sen förra hösten.
Jag menar att hon växt 4 cm på längden...
Min tös fyller 5 i januari, hon är runt 104cm lång. Jag köper allt som inte gör något om det är lite långt, tröjor med mudd, tunikor eller klänningar i 122. Tröjor i 3 för 2 är nog lite stora i 122. Har inte fått prova än Velorbyxorna sitter perfekt i 110 men är lagom mycket förstora i 116
Som om hon har växt mest i benen.
Finns någon rabattkupong på H&M nu?
Ok, det kanske vore något
www.lindex.com/se/barn/flick-86-122-cl/byxor-shorts/6629810/Velourbyxa/
Dessa kunde jag inte låta bli att köpa, fast jag inte sett de irl
hoppas de är lika fina.
Kul att byxorna är fina Jag har redan beställt dom, de kommer nog början på nästa vecka. Tyvärr har min lilla (stora) tjej vuxit ur Bamse. Önskade att de hade bamse till 122 har tom mailat om det men har inte fått något svar.
Fick byxorna i paket idag, så fina, den matchande Zipjackan också. Beställde den randiga bamsetröjan 116 också, mest för chans för dottern har 122 i tröjor nu mer. Jag tog även 3 st 3för2 tröjor, svart som jag tänkte ha till byxorna. Bamse tröjan 116 var nästan lika stor som 3för2 i 122
Lite klantig var jag,för jag hade nog dubbelklickat på Bamsetröjan, det kom 2 st trodde de hade skickat en för mycket men jag hade tydligen beställt 2
Tur att man får lämna tillbaka
Nån som vet om det finns nån HM kod nu?
Finns det nån kod på HM just nu?
Tack för tips om rea på hemsidan Vintervantarna kostade bara 15kr styck.