• passau

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Syftade på filtfrÅgan... Såg att d inte blev citerat...

• passau

Dottern är född i maj -09 å förra året hade hon en stl 80 å den var stor när vi började men på slutet fick jag köpa en 92 för d gick inte att använda den andra... (ingen var dock från lindex...) tänkte mer på stl...

• passau

fick erbjudande av team sportia idag... viking gortex kängor och overall 999:- om någon är sugen...

• passau
    FamilyGay skrev 2011-11-17 12:45:46 följande:
    Ms Kanga, jag hatar Lindex när man vill byta eller reklamera. De tom anklagar folk för att stjäla kläderna istället för att vara tillmötesgående. Usch.

Jag har ett problem. Visst har Kappahl också prinsessklänningar? Mormor ska köpa varsin till flickorna och jag undrar ifall det är roligare med två olika eller blir det bättre med likadana? Har en 3-åring och en 1½-åring. Vad hade ni föredragit? Finns det andra bra prinsessklänningar? 3-åringen fick en i somras men den kunde hon ha en dag sen var den trasig. Tycker den på Lindex ser ganska rejäl ut så en sådan köper vi åtminstone.
    både HM och lindex har iaf!

jag har haft flera olika från Lindex och dom är lika fina efter tvätt!
  • passau

Inte helt snällt men om d e surtanten i kassan å jag köpt på nätet brukar jag säga att jag inte hittar kvittot så Muttrar dom bara lite om d så är d bra sen Visst jag får "bara" presentkort men tidsnog använder jag d med

• passau
    jopjos skrev 2011-12-19 15:13:11 följande:
    har rean börjat i butik på lindex?
    tror bara den har börjat på nätet...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11