• passau

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Kolla min blogg om ni vill! Försöker uppdatera så fort jag hör ngt! D e 2f1 på dam på Lindex! Halvareapriset.blogspot.com

• passau

Vad tror vi om idag? 2f1 är borta på hemsidan... Halva på web å 2f1 i butik? Eller e d önsketänkande?!

• passau
    star67 skrev 2012-01-17 20:11:39 följande:
    någon vet reglarna på lindex butik?? jag skulle ha lämnat tillbaka vantarna som jag hade köpt och som inte gick att byta stl på dem på butik. men hon sa att jag får tillbaka 5 kr för 2 par vantar som kostade mig 55 kr! jag svårade henne om det är klokt att man göra så! hon sa ja. eftersom jag hade använd köp för 150 och få 50 kr rabatt, oky sa jag att jag köper något annat istället då, hon sa nej du får inte och jag fick inte byta till en annan stl heller. jo rabatter har gått ut nu men dem gällade fortfarande den 15 när jag skulle byta och det vet hon. ska ringa iaf imorgon kundtjänst och brätta vad som händer här. det är ett halv år jag har inte köpt /bytat något från butik, kanske några gånger har beställd från nätet men inte så många gånger.

Byt utan kvitto och ta presentkort
  • passau

Dom hade skalbyxor på stadium för 149:- såg jag! Vet ej vattenpelare dock...

• passau
    VinterLycka skrev 2012-04-24 21:31:42 följande:
    Nu var det 2 för 1 på rean igen

även på barn?
    kanske skulle ta en sväng isf... 
  • passau

Handlade massa bra saker idag och d blev 329:- så jag fick hämta mer för att komma över 400 och betala mindre Fick 2 par skor, 2 kepsar, öronmuffar och ett par mokasiner för 80:- och betalade då 20:- mindre än med D jag hade med mig innan Hos oss hade dom 20:- för vintervantar, kopte massa par (6) till dagis där allt försvinner... Bl.a. Massa fix vantar

• passau

Om man kollar på tidigare år så borde d bli på onsdag... Om någon har kontakter på Lindex så kolla gärna med dem varje dag nästa vecka för dom brukar få reda på d kvällen innan

• passau

Jag fick 50:- om man handlade för något... Men har redan använt den och skrev aldrig upp koden

• passau

Går s sönder ganska direkt tycker jag man får lämna tillbaka om man vill...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11