För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Kolla min blogg om ni vill! Försöker uppdatera så fort jag hör ngt! D e 2f1 på dam på Lindex! Halvareapriset.blogspot.com
Kolla min blogg om ni vill! Försöker uppdatera så fort jag hör ngt! D e 2f1 på dam på Lindex! Halvareapriset.blogspot.com
Vad tror vi om idag? 2f1 är borta på hemsidan... Halva på web å 2f1 i butik? Eller e d önsketänkande?!
Dom hade skalbyxor på stadium för 149:- såg jag! Vet ej vattenpelare dock...
Är det inte 2f1 på. Lindex nu?!
Här har dom bara sänkt lite till iaf igår...
Handlade massa bra saker idag och d blev 329:- så jag fick hämta mer för att komma över 400 och betala mindre Fick 2 par skor, 2 kepsar, öronmuffar och ett par mokasiner för 80:- och betalade då 20:- mindre än med D jag hade med mig innan
Hos oss hade dom 20:- för vintervantar, kopte massa par (6) till dagis där allt försvinner... Bl.a. Massa fix vantar
Tipsar om min blogg och tar tacksamt emot tips! Maila gärna om ni inte vill skriva här! Halvareapriset.blogspot.se
Om man kollar på tidigare år så borde d bli på onsdag... Om någon har kontakter på Lindex så kolla gärna med dem varje dag nästa vecka för dom brukar få reda på d kvällen innan
Jag fick 50:- om man handlade för något... Men har redan använt den och skrev aldrig upp koden
Har du kvar kvittot går d säkert...
Går s sönder ganska direkt tycker jag man får lämna tillbaka om man vill...