• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

va tråkigt när man letar efter något och inte hittar de också hade min butik i alla storlekar. och short också i marin.bara var en kvar i turkos 122.

• star67
    AochJsMamma skrev 2011-05-12 11:13:05 följande:
    ja men där var den ju! Jag letade förrut men hittade den inte.. Japp, de byxorna samt shortsen som Lantani köpt till sin son.

´jag köpte min på nätet 2 sista som var kvar med 25%+ 50 kompis+fix erbjudandeFlört

• star67
    anette 81 skrev 2011-05-12 15:46:04 följande:
    finns det i lite mer tjejfärger shortsen ni pratar om?
    kanske de bruna skulle passa bra även till en tjej tycker jag, med kombinerat med andra färger i brun o rosa.
  • star67

jag köpte denna fina bady funderar på att ha på honom kanske när vi tar några bilder till hela familje, men är inte säkert om den blir fin med ett par jeans eller marin som han har, vi har inte någon i svart tyvärr vad tycker ni??
  • star67

även de andra barnen jag blev nu osäkert på vad skulle de ha på sig jag funderade på att göra ombytte kläder, men jag tror inte att vi hinner göra det. vilken blir finare tycker ni. om de både har hänglse jeans men vit linne under eller riktigt fina kläder som den de har på sig den rosa klänningen med bolero eller utan och han kostym/väst set?? eller bara lite enklare kläder typ den blåa skjorta o jeans och hon typ rutig klänning eller något sånt, eller alla på bamse kläder?? men någon har sa att det blir för mycket mönster på kanske inte så fin på bilder. ohhh va svårt att bestämma hoppas någon har svåra vilken skulle blir fin på bilder.

• star67
    star67 skrev 2011-05-12 16:39:01 följande:
    även de andra barnen jag blev nu osäkert på vad skulle de ha på sig jag funderade på att göra ombytte kläder, men jag tror inte att vi hinner göra det. vilken blir finare tycker ni. om de både har hänglse jeans men vit linne under eller riktigt fina kläder som den de har på sig den rosa klänningen med bolero eller utan och han kostym/väst set?? eller bara lite enklare kläder typ den blåa skjorta o jeans och hon typ rutig klänning eller något sånt, eller alla på bamse kläder?? men någon har sa att det blir för mycket mönster på kanske inte så fin på bilder. ohhh va svårt att bestämma hoppas någon har svåra vilken skulle blir fin på bilder.
    bilder finns på galleri. hoppas på några svår . www.familjeliv.se/Hem/star67/galleri.php?cur_album=Standard
  • star67
    winters skrev 2011-05-12 16:49:09 följande:

Personlig är jag svag för skjorta o chinos, det här är vårens foto från öf, finns även ett skärp från PoP som inte syns, men annars skulle jag rösta på skjorta o jeans o rutiga klänningen!
    jätte fina men tyvärr har inte tid att handla mer ska vi dit imorgon.
  • star67
    Xgirl83 skrev 2011-05-12 18:41:05 följande:
    Jag kollade också på den bodyn härom dagen, tuff. Den och jeansen tycker jag, och så kanske den rutiga klänningen till tjejen. Jag tycker allmänt att det är fint med enkla kläder på foton. Så snickarbyxorna hade nog också blivit bra! På våra syskonfoton om en vecka så ska storasyster ha bara en jeansklänning, och lillebror en helvit body med knappar från t3b2. Enkelt och tidlöst.
    vad brukar ni ha på er?? jag har en jeans klänning och en liknande i svart och den stickat i grå har en liknande i svart vilken blir finare?? men jag gillar mest den svarta i liknande jeans modell o den gråa. tänk om vi alla ha jeans på ossFörvånadSkrattande. tjejen jeans shorten från hm kille hängsle från kappahl eller bara vitpiktröja från hm som pappa o jeans.o jag jeans klänningen o bebis vit tshert från esprit o jeans, min man vit piktröja från hm o jeans.
    vad tycker?? eller den bruna tshert. till bebis på bildtråden.?? www.familjeliv.se/Hem/star67/galleri.php?page=1
  • star67
    Xgirl83 skrev 2011-05-12 22:49:06 följande:
    Star67: Jag tycker nog ändå västbodyn och jeansen. Men svårt val!
    tycker du de passar?? jag gillade body mycket och köpte den bara för foto men vet inte om den blir fin med jeansen!!??
  • star67

det finns en hood jacka som jag hade väntat på länge men den kom aldrig i webbshopen. men den var på fyld ipå butiken så jag köpte en där. den skulle ha kommit v 18. den blårandig på bildtråden fix.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11