För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
va tråkigt när man letar efter något och inte hittar de också hade min butik i alla storlekar. och short också i marin.bara var en kvar i turkos 122.
va tråkigt när man letar efter något och inte hittar de också hade min butik i alla storlekar. och short också i marin.bara var en kvar i turkos 122.
´jag köpte min på nätet 2 sista som var kvar med 25%+ 50 kompis+fix erbjudande
även de andra barnen jag blev nu osäkert på vad skulle de ha på sig jag funderade på att göra ombytte kläder, men jag tror inte att vi hinner göra det. vilken blir finare tycker ni. om de både har hänglse jeans men vit linne under eller riktigt fina kläder som den de har på sig den rosa klänningen med bolero eller utan och han kostym/väst set?? eller bara lite enklare kläder typ den blåa skjorta o jeans och hon typ rutig klänning eller något sånt, eller alla på bamse kläder?? men någon har sa att det blir för mycket mönster på kanske inte så fin på bilder. ohhh va svårt att bestämma hoppas någon har svåra vilken skulle blir fin på bilder.
det finns en hood jacka som jag hade väntat på länge men den kom aldrig i webbshopen. men den var på fyld ipå butiken så jag köpte en där. den skulle ha kommit v 18. den blårandig på bildtråden fix.