• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Elvipa skrev 2011-06-08 21:38:18 följande:
    Hur då? "man kan använda samma kod hur många gånger som helst men utan att uppdatera sida"
    beställa en vara betala och göra om útan man behöver skriva koderna igen, eftersom de är registrerad redan, svårt o förklaraObestämd
  • star67
    lady in red skrev 2011-06-09 18:03:50 följande:
    Såg att rean börjar den 15/6, gillas!!
    halva rea priset eller bara rea??
  • star67

jag hoppas att jag håller mig utan att handla på rea eller halva rea. det blir faktiskt mycket dyrt man köper på rea och sen köper även utan rea sen, många plagg blir där utan användning. kanske strumpbyxor och strumpor m.m. m några fynd men inte för mycket har jag funderat den här gången.Drömmer

• star67

wow de har ändrat hm sida flera bilder och störe bilder med zom och möjlighet att prova plagg med varandra på dam och herr.Glad

• star67
    Novallie skrev 2011-06-15 10:43:20 följande:
    Inge vidare i butiken heller blev ett par mockasiner till sonen och ett plagg till mig... men fick inte 50 % utan 30 % reaGråter
    det gällde bara till kl 10??
  • star67
    Mawe123 skrev 2011-06-15 23:27:41 följande:
    Letar hängseljeans till sonen som en galning, i stl 110 ca, tror ni det kan finnas på Lindex eller i någon av era garderober?? Flört

Inboxa mig gärna om ni har förslag på var jag kan hitta ett par coola, tack Glad
    kappahl hade en jätte fin för ett bra tag sen men jag tror inte att de är kvar. de var jätte populära ska kolla om jag har lappar kvar jag har inte använd min sons än. så du kan kontakta kundtjänst eller på din butik om var kan du hitta en.
  • star67

Mawe123 skrev 2011-06-16 00:00:02 följande:
    jättegulligt av dig Hjärta

vilken stl har du och hur lång är sonen - så svårt att säkert veta vilken stl jag letar..
    de var ganska stora sonen har inte använd sin fortfarande så en stl mindre skulle nog också funka. han har stl 86 92 på underdelar och den är stl 92 men den är stor så att han inte kan ha nu.

jag har lappen kvar men är inte säkert vilken är artkel nummer.
     längst upp står 22918-01   77423 632 001 och under storlek står 774232 92 66 men jag tror det är den som är markerat. de brukar vara 6 nu.
  • star67
    Mineo skrev 2011-06-17 17:53:06 följande:
    ja, man undrar ju... de skulle ta tag i sitt liv och söka nytt jobb! Finns en där som ser sur ut som ättika jämt och är så kort i tonen så fort man frågar något. Sen är de typ alltid tjuriga på alla erbjudanden för de tycker det är för billigt typ. Men det är ju inte kunderna som hittat på de, utan det är ju ledningen antagligen...
    håller med.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11