För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Glöm inte att det är 10% på ett köp på Lindex shop online. Ska man ha lite mer plagg än ett så tjänar man ju lätt in 19kr i exp avgift samt tjänar på att köpa på nätet mot i butik.
Glöm inte att det är 10% på ett köp på Lindex shop online. Ska man ha lite mer plagg än ett så tjänar man ju lätt in 19kr i exp avgift samt tjänar på att köpa på nätet mot i butik.
Baggybyxorna från Kappahl i bildtråden (sista inlägget), kostar de bara 50kr eller var depå rea?
Sveriges södraste KappAhlbutik, i Trelleborg! =)
Star67; tycker du ska byta till en vindfleece vi har en sån och älskar den! Är perfekt i åkpåsen nu och i vår är den heller inte för tjock som den andra du hade köpt kommer att bli! Eller om den bruna finns i st 80 hade jag bytt stl å spara till hösten!
Lite slitna ruffigare stil med det vita stänket, dock håller jag med om att man kan misstolka det som fläckar men dom va ändå skit läckra tycker jag!!
ängeln; det kan inte vara så att era mörka jeans har krympt eller så?
För våra mörka å de nya ljusa är exakt lika stora.. Kanske skiljer nån millimeter!
Va konstigt ändå!
den enda kupong jag har fått är halva priset på valfri trosa...
Tror ni det går att köpa denimbyxorna som e på erbjudande nu med kupong? Kanske nån som redan gjort??