• aglili

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Nån som kan skriva itnernetkoden?

• aglili
    Wailea skrev 2011-01-23 20:19:40 följande:
    Fast varför skickar de först en med post och sedan en med mail. Känns ju liksom som om man borde kunna använda båda dessa varianter då, eller?
    Jo men en av varje får man ju... Men man får inte skriva ut flera st......
  • aglili
    TinkyWinky skrev 2011-01-31 07:49:25 följande:
    Kappahls tycker jag har fått in snygga skaljackor så ett inköp av en sådan blir det för oss men vilken färg är inte bestämt ännu..
    tyckte också de var riktigt snyga. *surar lite för att jag inte fått nån rabattkupong hos Kapphal*
  • aglili
    3småttingar skrev 2011-01-31 12:32:44 följande:
    Är det nån som har lämnat tillbaka kläder senaste på lindex här? Har ni fått lämna personnr?? Jag brukar inte lämna tillbaka där direkt
    Jag lämnade tillbaka så sen som i ördags. Fick skriva namn och tel, inget mer.
  • aglili
    ÖNadja skrev 2011-02-01 17:41:42 följande:
    Vi hade också två storlekar sonens "1 års vinter". En begagnad i 80 att nöta på innan snön kom och sen en ny i 86. Det var perfekt. Glad
    Samma här faktiskt...
  • aglili

Fick mailom 20% på BH.

Håller med- urtrista rabatter!

• aglili
    star67 skrev 2011-02-11 22:55:00 följande:

någon vet om kappahl har en svart herr skorta max för 200 kr?? jag köpte en för 2 veckor sen från hm men min man har inte provat den för än idag och vi har fest imorgon Förvånad, och den ser lite konsteig ut med slips Obestämd den har en lite krag synd annars jätte fin färge o tyg som är lite festig o glansig 199 kr kostade. jag såg nu denna men vet inte om den också är så?? tar alla tips men helst hm o kappahl jag har rabatt kuponger där men jag har inte så mycket tid att leta Rynkar på näsan .  shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=HERR_OVE_S...

Dressman brukar ha billiga skjortor. Vet inte om de har svarta dock.....
  • aglili
    Lycka 1 skrev 2011-02-17 14:14:48 följande:
    Det som jag inte gillade med den rutiga var att den såg så plastig ut.
    håller med.
  • aglili

Bor också i söder (Landskrona) och har INTE fått *tjurar lite*

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11