• aglili

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

pp08 skrev 2011-04-20 09:38:09 följande:
    Såg en konstig annons (ruta) på Lindex shoponline igår. Verkade något gammalt då det var gammal datum,men var intresserat av själva plagget. Det handlade om en zip/hood tröja (rosa resp. turkos) som skulle släppas på shoponline vid midnatt för 99,-, ord pris 199,-. Men jag hittar inte plagget någonstans. Ska jag kontakta kundtjänst?
    Det är från julkalenderna förra året. Har ocskå fått det ibland, men är alltså så vitt jag vet ett gammatl erbjudande.
  • aglili
    star67 skrev 2011-04-25 23:23:06 följande:

vi tänker ta några familje bilder. barnen ska ha på sig fina kläder först och sen jag funderar på att barnen ha något matchande och det skulle bli de hära fina bamse body tunika tröja. men undrar om jag ska ta body till stor bror också eller är det bäst att ta tröja??  tröja 86 sitter lagom men inget att växa till och 92 lite stor. och body har inte provat men de ser ut smalare än tröja skulle sitta bättre säkert men han är nu blöje fri!
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=143...
    För foto hade jag personligen valt ett "renare" motiv, inte så mycket mönster. Men det är kasnke bara jag

Annars hade jag valt tröja Smidigare på lite större barn.
  • aglili
    star67 skrev 2011-04-26 10:26:11 följande:
    hittade inget som matchar så bra tänkte först på hängsle från kappahl men den är fortfarande lite för stor hittade inte 86Rynkar på näsan.
    Jag tycker inte de behöver matcha på så sätt att de har samma kläder. Men kanske samma färgskala eller så. Har de inga vnaliga "finkläder" de kan ha?
  • aglili
    star67 skrev 2011-04-26 15:11:01 följande:
    jo de ska ha fina kläder på de flesta bilderna men sen en bild kanske med något som matchar med varandra. får se hur ska jag göra men de hära kläder ska jag köpa i alla fall tycker de blir fina även när vi är på stan eller besök min dotter tycker är roligt om de har likadana kläder på sig.
    Det blir säkert kanon. Roligt med variation ju
  • aglili
    star67 skrev 2011-05-03 10:56:52 följande:
    någon vet hur är de här?? är de lite vind tätta också?? jag behöver något som dotter ska ha till nu när det är kallt fortfarande , hon brukar ha strumpbyxor och tunna byxor så något över måste hon ha. funkar de så??

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=836...
    Det är väl såna byxor ja, har bara äldre modell ca 5-6 år gamla som håller för 3e barnet nu, så de har varit bra
  • aglili
    star67 skrev 2011-05-04 20:48:09 följande:
    oky det va bra i alla fall att du fick lite. jag kunde ha beställd den 30/4 men många rabatter men jag funderade på att inte köpa mer men nu vill köpa igen. fast med mindre rabatter . förut man hade erbjudande ta 3 bt 2 + 30% , 25%.
    Jag hade nyttjat alla de rabatterna och bytte i butik idag och fick behålla rabatterna.
  • aglili
    Tullemi skrev 2011-05-06 08:38:37 följande:
    Åh herregud. Skulle sitta som ett segel på min dotter . Men jag köper nästan alltid kläder som sitter fint vid köptillfället, aldrig för att de ska räcka en hel säsong (säger inte att du gör det heller, men många gör det).
    Jag gör så Köper alltid med växtmån. På längden i alla fall, inte på bredden.....
    Gillar inte kläder som "nästan" är för små.
  • aglili
    Tullemi skrev 2011-05-06 11:14:50 följande:
    Ja men tar man med växtmån på längden så får jag oönskad växtmån på bredden mä
    Det beror på hur ens barn ser ut
  • aglili

Nån som vil ha 50 kr rabbatt på shop online? De 4 första får.....

• aglili
    AochJsMamma skrev 2011-05-11 08:29:06 följande:
    GÄRNA! Solig
    De som vill ha behöve rinboxa sin email till mig. et är ett likadant erbjudande som någon hade innan i tråden.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11