• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • lady in red

Blev lite shopping idag med på Lindex. Köpstop funkar inte för mig,bara att inseFlört.

Stora tjejen tjatade om "foppa tofflor"(som jag i vanliga fall är helt anti emot för tycker de är fula). Men både hon & lilleman fick tofflorna med bamse påSkrattande.
    Det blev oxå den underbara cerisa klänningen med blommor på och band i midjan.
    Lilleman fick den fina djurtröjan i turkost och en "jogging-väst" i grått.

Bilder finns i bildtråden{#emotions_dlg.flower}

• star67

nej jag tror inte att vi kan hålla oss utan att köpaRynkar på näsan hade du några rabatter eller köpte du de på ord pris??

• lady in red
    star67 skrev 2011-05-04 19:07:49 följande:
    nej jag tror inte att vi kan hålla oss utan att köpaRynkar på näsan hade du några rabatter eller köpte du de på ord pris??
    Nä,inga rabatter tyvärr. Fick hem 100 kr rabatt på underkläder om man handlade för 300 kr. Men ingen rabatt på barnkläder. och de är ju det jag shoppar mest juFlört.

Handlade kläder till mig själv 1 maj,men då hade 30% på ett plagg gått ut dagen innan,hade glömt av det,men hon i kassan var snäll och gav mig rabatten ändåGlad.
  • star67
    lady in red skrev 2011-05-04 20:41:49 följande:
    Nä,inga rabatter tyvärr. Fick hem 100 kr rabatt på underkläder om man handlade för 300 kr. Men ingen rabatt på barnkläder. och de är ju det jag shoppar mest juFlört.

Handlade kläder till mig själv 1 maj,men då hade 30% på ett plagg gått ut dagen innan,hade glömt av det,men hon i kassan var snäll och gav mig rabatten ändåGlad.
    oky det va bra i alla fall att du fick lite. jag kunde ha beställd den 30/4 men många rabatter men jag funderade på att inte köpa mer men nu vill köpa igen. fast med mindre rabatter . förut man hade erbjudande ta 3 bt 2 + 30% , 25%.
  • lady in red

Visste inte att man kunde kombinera rabatter så. Brukar ju stå ibland,kan ej kombineras med andra rabatter. Men ska ha koll på det framöverGlad.

• virknålarna
    lady in red skrev 2011-05-04 20:55:09 följande:
    Visste inte att man kunde kombinera rabatter så. Brukar ju stå ibland,kan ej kombineras med andra rabatter. Men ska ha koll på det framöverGlad.
    Bara på nätet, inte i affären Glad

På tal om underkläder, måste då bara tipsa om att Lindex har String gördel, har letat som en tok i flera år efter trosor med string och hög framsida som håller in magen. De har inte de jag köpt på hemsidan, men de kostar 149 kr och har precis lagom hög framsida för oss med lite putmage!
  • pp08

Behöve lite tipps ang. skaljacka och tvätt. Köpte den rosa/rutiga skaljackan till dottern, den har vid armslut en mudd (under karborren) i vanligt tyg. Jackan har bra växtmån och om man inte drar åt karborren blir armarna lite för långa, har redan vikt muddarna. Muddarna kommer dock fram ibland och blir lätt smutsiga. Hur kan jag lättast tvätta muddarna utan att behöva tvätta hela jackan (resten av jackan är hel/ren/fin, men efter veckans regn och slask blir muddarna lite brunfärgade istället för rosa).

♀ 090619
  • jopjos

lindex har halva priset på barnjackor nu.

• Rocktroll
    jopjos skrev 2011-05-05 11:12:54 följande:
    lindex har halva priset på barnjackor nu.
    Ja och dumt nog behöver jag byta en jacka som är köpt på ta 3 betala för 2 på fullpris Skrikandes lagom kul när jag ska byta imorgon.
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • aglili
    star67 skrev 2011-05-04 20:48:09 följande:
    oky det va bra i alla fall att du fick lite. jag kunde ha beställd den 30/4 men många rabatter men jag funderade på att inte köpa mer men nu vill köpa igen. fast med mindre rabatter . förut man hade erbjudande ta 3 bt 2 + 30% , 25%.
    Jag hade nyttjat alla de rabatterna och bytte i butik idag och fick behålla rabatterna.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11