• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

lady in red skrev 2011-11-04 18:15:38 följande:
    Köpte en kofta på lindex förra veckan på annan ort och nu idag såg jag att dom reade den för 99 kr ist för 399!!! Kan man vara fräck och göra ett återköp eftersom de känns så surt att betala så mycket mer?! Vad tror ni dom säger?
    lämna tillbaka köpa en på nytt , men kanske finns inte stl du vill ha, gör återköp bara visa dem att den är på rea!
  • star67

vill man ha fina kläder till speciala daga så det är tyvärr skjorta som gäller att man ha skjorta med slipover eller med slips eller en tunn cardigan över eller väst m.m. annars finns lite enklare som man kan ha tex stickad tröjor m.m

eller www.lindex.com/se/barn/pojk-86-122-cl/troejor-skjortor/6654576/T-shirt/?styleId=18490934
    www.hm.com/se/product/91967?article=91967-A#article=91967-A

www.hm.com/se/product/94711?article=94711-A#article=94711-C
    www.hm.com/se/product/94612?article=94612-A#article=94612-A
    med något vit under blir jätte fin www.hm.com/se/product/93999?article=93999-A

• star67

undrar om det finns några rabatt som gäller nu hm, kappahl eller lindex?? jag tror jag fick något från kappahl men har slängat demRynkar på näsan men kanske man kan skriva ut eller så??

• star67

nähe finns inte hellre något fin klänning tex att ha till fest nyår fest lindex hade för 2 år sidan en som var jätte fin och min dotter hade den i 2 storlekar men det räker med den vill ha något annat men har inte hittat än, hoppas att lindex eller hm för en snart.

• star67
    Rocktroll skrev 2011-11-13 19:19:03 följande:
    H&M har annars fått in jättefina festligare klänningar i dagarna Glad
    du menar dem som var för 99 kr??

den svart/vit från lindex var fin men hade den varit en annan färge bättre. och finns en annan också helt i svart med blomma men det också färge är inte bra, hon gillar glada färger mest rosa lila serise.
    dem prikiga jag gillade inte dem.
  • star67

Gurkan skrev 2011-11-13 11:07:44 följande:
    Bara så tråkigt med enfärgat hela tiden. Jag vill ha ränder, prickar eller glada figurer i härliga färger men utan att en tröja kostar minst 200 kr. 
    Just i dag har sonen den fuschiarosa träjan som kommer i tvåpack från Hm, mycket fin i färgen! 
    Orange är en färg jag saknar mycket i barnsortimentet... Varför har den färgen blivit ratad?

kommer lindex att ha dem här fina snart den där med mommin tryck är underbart dem här kostar mellan 79-129 kr men med rabatter blir dem billigare..
  • star67

nähe årets klänningar var inte så fina och absolut inte värde sitt pris, min syster skickar en till min dotter från usa . men finns inte så mycket fin även  vanliga klänningar tex att man ha när man ska till stan eller på besök i jul och nyår??.

• star67

någon vet vad kostar denna kjol på butiken?? och hur är den i storlek, min dotter har stl 98 nu.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11