-
Selc11502någon har rabatten att skriva ut?? vill handla imorgon en jacka på butik som är inte så billigt så skulle bli kul att få lite rabatter. du får en 50 kr kod bjuda en kompis istället i från mig.
-
tack så mycket men undrar om den gäller även på rea?? det står bara ordpris!! det gick bra att använda på näte på rea.lindaha skrev 2012-01-13 20:28:09 följande:Här har du :)
www.lindex.com/Archive/PDF_Club/1201-kupNy6a-...
lindaha vill du ha koden?? -
jag har bestämd mig inte köpa så mycket kläder denna gång mer än det jag behöver. har massor byxor som köpte till dotter helt nya med lappar men hon vägrar ha byxor just nu.
lägg gärna bilder på det ni köper! -
det är så trist faktiskt med lindex butiker
special när det gäller något som man har köpt från online.
jag hade köpt en par vantar till min dotter och när jag fick dem såg att dem var för lite åkte till butiken för att bytta dem, men nähe sa dem jag får inte bytta dem till en större stl eftersom jag köpte dem på rea + att det var ta 2 bt för 1. jag sa att det går att bytta stl och diskoterade lite med dem till slut dem sa att jag kommer en annan gång då dem ringer kundtjänst och fråga!! men nu jag såg att vantarna har gått ner för 15 kr på online och är forfarande för 79 kr på butiken jag har beställd nu större stl och ska lämna tillbaka dem andra till.
ange reklamation jag hade fått ett par byxor present när det var dags att använda jag såg att tråden var lös lite och tänkte åka och reklamera för första gång och dem sa att byxorna var på rea så att dem inte kan bytta mot annant! medan på kappahl går så smidigt som helst. min son hade använd en hel sasong en vinteroverall på baby av och en gång gick den sönder ett tråd underarmen lös och jag bara tänkte frånga om det går! jo då sa hon så bör inte bli och jag fick köpa en annan overall som kostade 699 kr och var på rea för 250 kr. och jag gick d-ärifrån så glad som helst. -
någon vet reglarna på lindex butik?? jag skulle ha lämnat tillbaka vantarna som jag hade köpt och som inte gick att byta stl på dem på butik.
men hon sa att jag får tillbaka 5 kr för 2 par vantar som kostade mig 55 kr! jag svårade henne om det är klokt att man göra så! hon sa ja.
eftersom jag hade använd köp för 150 och få 50 kr rabatt, oky sa jag att jag köper något annat istället då, hon sa nej du får inte och jag fick inte byta till en annan stl heller. jo rabatter har gått ut nu men dem gällade fortfarande den 15 när jag skulle byta och det vet hon.
ska ringa iaf imorgon kundtjänst och brätta vad som händer här.
det är ett halv år jag har inte köpt /bytat något från butik, kanske några gånger har beställd från nätet men inte så många gånger. -
det är omöjligt att bytta utan kvitto i Jönköping i alla fall.passau skrev 2012-01-17 20:39:36 följande:Byt utan kvitto och ta presentkort
-
jo men faktiskt inte så billigt som för dem hade toppar för 75 kr och det var 50 kr tidigare nu är billigare på kappahl.2 små prinsessor skrev 2012-01-20 09:01:02 följande:Ok, då lär ju allt vara slut nu. Det var ju bra för plånboken
dem hade tröjor för 50 kr och om det bli 1/2 rea bli 25 kr st. -
någon vet hur är åhlens skalbyxor?? är dem bra eller inte eller om det är lindex bättre??
-
jag hade köpt två klänningar en 149 kr och en 179 kr, och skulle lämna tillbaka den som var för 149 kr. eftersom det var 1/2 på rea priset så köpte jag en jacka och en klänning till, nu såg jag att hon har räknat dem som ta 2 bt för 1
klänning 179 med jacka 199 kr.
-
ja jag såg att dem hade en röd och svart i satin.Yosa skrev 2012-01-20 20:15:26 följande:Någon som vet om Lindex eller Kappahl har någon "barnväska" som axelbandsväska perfekt för discot? Tittade på deras hemsidor för nån vecka sedan men kanske att allt inte ligger ute på deras sida