• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

lottizm skrev 2012-01-30 18:37:36 följande:
    Tråkigt att skaljackorna är fula! Hade en Everest till sonen för två år sen och var riktigt nöjd med den men vet inte hur dom ser ut i år, har dom kommit än?
    jag tror jag såg några på stadium på rea .
  • star67

jag tycker att lindex kvalitet är inte som förut även på vanliga kläder, köpte ett par strumpbyxor men innan jag tvättade den den gick sönder, även knappar på jeans m.m.
    ange Åhlens skaljackor var på 1/2 rea priset har och ja dem var dubbla storlekar, dem hade röd och svart.

• star67

jag var igår på en lindex butik och hittade inget där:: bara en tshert och en klänning 68.

hittade ni något där??

köpte på kappahl 2 par shorts och det blev dem här väldigt snygga i verklighet och mjuka och sköna men varför mina barn har svårt och att sitta /upp med dem.?? det känns att det är inte bekvämt att ha jeans short på dem!! bättre med bommull eller något såt .
    www.kappahl.se/article/shorts_266932

tittade även på dem här men de var hårda och inte så sköna. www.kappahl.se/article/shorts_270876

• star67

lindex skickar rabatter verje månad som de brukade?? jag har inte brer mig för ut men nu jag ill handla lite där. men jag tror jag har inte fått ganska länge.

• star67
    Moonis skrev 2012-07-28 20:45:20 följande:
    Är det bara jag som reagerade på att det mesta kostade 75:- och uppåt på rean? Tidigare år har dom sänkt mycket mera innan halva reapriset Obestämd

jag tycker att den här gången var billigare på vissa varor men på några var dyrare. te.x det fanns mummin klänningar för 50 kr, och 75 kr, pick teshert för 50 kr. pjyamas för 99 kr. huvtröjor var inte sänkt så mycket för 150 kr, jeans, jackor kanske.
  • star67
    Rocktroll skrev 2012-08-08 13:13:42 följande:
    Är kaxs skalkläder bra? Blev lite sugen på att testa dom beroende på hur dom är i kvalitet.

jag hade föra året kax årsmodell 2010 och lindex fix 2010 och de är fortfarande fina inget fel på dem förutom bandet under skona gått sönder ganska fort på kax. och kanske de var inte så där vattentätta som fix lindex som var
    10 000  (vattenpelare) dock dem var mindre föra året. men kax var snyggare och smidigare att gå i.

men jag tycker att både två fungerade bra. 
  • star67

ingen mer rabatt från lindex som gäller på dam?? jag har 2 st 50 kr vill använda innan de går ut!! om någon har något som gäller på dam jag ger en 50 kr mot en kod på dam..

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11