För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Jag har så många barn, alltid något som kan ha..
Det blev en sväng til Åhlens i dag när jag hade något annat ärende till stan. Tyvärr inga Hello Kitty trävagnar kvar (så klart....) men jag köpte MASSOR utav sandleksaker Även till present till mina bröders småflickor. (Nu fattas bara ny sand i sandlådan så barnen har sand att leka i....)
SEdan köpte jag ett set gummikläder med tunnt foder, det blev 175 för settet i stället för 600... hoppas bara de är bra - någon som haft dem? tänkte som extra nu till lite kallare höst eller på vårparten. Vill ju helst ha funktion, men ändå... jag tror det blir bra.
Köpte också ett par fina muddjeans till 4 åringen, en svart/vit Barbapappa pyjamas till henne och en Barbapappa tunika som brorsans flicka skall få i present. Och så blev den en tröja till mig för 40 spänn och en svart kofta. Behöver lite kläder själv, hade bara _en_ tröja i garderoben efter jag rensat ut nu när jag gått ner 3-4 storlekar.
Nån som köpt en skaljacka i 98 (blå eller grön) på rean och inte tänker behålla den så kan jag gärna köpa den... till inköpspris
Har inte lyckas hitta i storlek till lilleman... :(
Någon som vill fynda en skaljacka i 98 till mig (grön eller blå), här har de inte flera i de färgerna... 140 kr skulle sitta bra för en "stackars" student