Inlägg från: Tvillingmamma2007 |Visa alla inlägg
  • Tvillingmamma2007
    Lejån skrev 2010-08-03 16:34:34 följande:
    Japp! De är ganska smala. Eller, det beror iofs på vad man jämför med... Men de sitter iallafall uppe på min lilleman, vilket inte resårjeansen från HM gör.
    Ok bra fast de får ju inte vara alltför smala bara men smalare än bamsebrallor hoppas jag med undantag för velour och ställbara.
  • Tvillingmamma2007
    Snorky skrev 2010-08-03 19:26:48 följande:
    Brukar det komma på hösten?  Jag minns inte... Men annars har ju kappahl riktigt snygga skalkläder.

Jag är jätteshoppingsugen, men inte på ytterkläder. Vi har så vi klarar oss i några år framöer Jag vill ha SNYGGA pojktröjor!!! Vill slänga ut halva ungarnas klädgarderober på tradera, men måste ju hitta nåt nytt först!
    Men shit!! Så kanske det är hm hade tänkt köpa fix överdragsbyxor hmmmmm.
  • Tvillingmamma2007
    maadicken skrev 2010-08-03 20:17:18 följande:
    det är väl på hösten skalkläder och gummikläder brukar komma. första gången jag köpte gummibyxor till sonen så sa hon i butiken att jag skulle ta ordentlig storlek så han kunde ha dom till vårslasket oxå, eftersom det oftast inte kommer in sånna käder på våren.
    Sist jag köpte skaljackor på lindex var på våren nu när jag tänker efter...fast deras outwear överdragsbyxor har jag köpt både vår och höst iaf.
  • Tvillingmamma2007
    Lejån skrev 2010-08-03 21:56:01 följande:
    Ja, där kan jag inte jämföra för vi har aldrig haft några bamsebrallor. Om du menar menar bamse som i figuren...
    haha japp bamse som i seriefiguren hehe.
  • Tvillingmamma2007

Tack Ruso! Jag har pratat med kundtjänst med och de säger att det ska komma in fix överdragsbyxor i svart och rött när som helst nu! Så då blir det en av varje

• Tvillingmamma2007
    Enensammamma skrev 2010-08-04 15:12:40 följande:
    Jag gör det jämt Fast det är ju så kul att köpa

Fyndade en fix jacka i strl 98 för 140 spänn idag, det ni! Solig Varför ens tänka på pop när fix är lika bra?

Bilder i bildtråden
    Well är de lika bra då? Jag fick reklamera min fix skaljacka pga trasig dragkedja och det bara efter en mån...sen köpte jag pop och den håller än, tredje säsongen nu
  • Tvillingmamma2007

Ser på hemsidan att överdragsbyxor á la outwear har kommit in i svart och rött, hoppas verkligen inte att det var dessa som kundtjänst menade skulle komma in istället för fix som jag frågade om hmmmmm. JAg vill ha vattentäta!

• Tvillingmamma2007

Hursomhelst så står ju att det där byxorna bara är vattenavstötande och jag vill ha vattentäta fast inte med fleece...bara de där med tunt foder i och fix brukar ju vara det. Well får se om det kommer eller ej då, tänkte ha dem istället för regnkläder här hemma i höst tillsammans med skaljackorna. Har ingen lust att köpa två till galonställ i samma storlek som jag precis köpt två nya av till killarna att ha på dagis.

• Tvillingmamma2007
    Tullemi skrev 2010-08-11 08:54:35 följande:
    Hm, jag klämde iofs även på en overall så kanske blandar jag ihop saker nu då?! Men jag ska till Lindex idag igen så jag ska kika igen *slarvigt av mig*
    Om det är med galon på så har vi redan sådana som passar sen ifjol med;.)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11