• yodi

Emmaljunga tråd, Vol 5

jag har en city jet som jag fullkomligen älskar, men den börjar helt klart bli sliten och enligt butiken så går det inte att fixa.

så jag funderar nu på en ozone city eller en nitro city.
    ni som har någon av dessa vad tycker ni om dom?

jag tycker varukorgen ser lite svår åtkomlig ut, är den det?

sen på ozone, går klädseln att ta av och tvätta? hur långt fram kan man dra suffleten?

• yodi
    Eddam skrev 2011-02-10 20:50:22 följande:
    Någon som vet vilket år dom började med Easyfix?
    Letar efter ett extrachassi till våran Nitro med 4 fasta hjul. Är det edge, Classic och City cross som passar eller finns det något mer?
    var det inte modellerna 06 dom började med easy fix?
  • yodi

jag är kär!!

var ine i den lokala barvagns butikn och titade på en ozone, vill ha.

• yodi
    Viktorsmamma2010 skrev 2011-03-08 22:07:26 följande:
    Nån som vill tipsa om rimliga priser man kan ta? :P
    det beror ju lite på vilket skik dom är i samt om du har åkpåsse eller fotsak till sittdelarna
  • yodi
    GTA skrev 2011-03-11 12:07:12 följande:
    hej igen, fler frågor från mig till alla proffs här..... Min dotter är prematurfödd o väldigt liten. Hon försvinner i Nitrons sittdel.... en väninna har en kollega som ska sälja en City Jet sittdel som tydligen är ergonomisk. Den borde jag ju kunna sätta på mitt Nitro chassi då om jag inte förstått tidigare info i tråden fel. Nån som provat den eller har någon bra synpunkt? Kan den vara bra att använda innan hon blir stor nog för Nitrosittdelen? Kan man ha fullt liggläge i den? Hoppas på massor av svar från er Solig.
    har själv en liten prematur skrutta och en city jet, hon sitter betydligt bättre i den än vad hon gör i en vanlig sittdel, sen vill jag bara tipsa om teutonias "mini åkpåsse" den gör att bältena kommer helt perfekt för henne.
  • yodi
    Salamina skrev 2011-03-17 08:28:19 följande:
    Puffar för min fråga!

Klicka för att stänga fönstret
    har en i samma modell, den vagnen tillverkades 99 eller 00 har jag för mig, men jag vet inte hur långt fram dom tillverkade såna skötväskor
  • yodi
    Madebyday skrev 2011-03-30 22:09:27 följande:
    Jag går i vagn-bytar-tankar och behöver hjälp beträffande priset för min CC. En CC (sitt+chassi) 2011, uttagen i Nov -10. Quadrolift 2011, uttagen Jan -11 och en Citykorg -10 (uttagen sent -09) Samtliga delar i färg Pro Bordeaux Samt skötväska Sport i färg Pro Titan. Vad tycker ni jag kan sätta för pris på detta? Är det bättre (prismässigt till min fördel) att sälja delar var för sig (dock sitt+chassi ihop), eller ska jag sälja allt tillsammans?!
    kan du inte göra båda delar, dvs ha ett paket pris men även sälja delarna separat, har sett att det är några på blocket som har gjort så.

sen tycker jag att det är så oerhört svårt att säga något om priser.
  • yodi

ni som har sett pro berdaux (stavas det så?)
    hur skulle ni beskrva färgen?

• yodi
    AnLj skrev 2011-04-01 09:25:34 följande:
    Som skitfint! Men tror inte att det var den beskrivningen du ville ha! ;)
    inte riktigt men det låter lovande
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5