Inlägg från: fridajonsson |Visa alla inlägg
  • fridajonsson

Emmaljunga tråd, Vol 5

Ny Limited Edition på G!

Nautic Grey! En dark Grey, med Nautic´s utseende samt vita detaljer. Kommer oktober 2011.

Var det inte någon som letade åkpåse till en dark grey???? Det kan funka med en Nautic Grey då de tydligen ska ha dark grey tyget.

• fridajonsson
    Uliise skrev 2011-09-21 22:32:55 följande:
    Tack för infon frida! Måtte den bli snyggare än nautic navy... Eller vänta, det måste den ju bli! ;) VARFÖR tar el inte ut svängarna lite när de gör sina limited? Nej istället får vi yttetligare en grå vagn...
    Jag gilalr inte navyn, har överlag svårt för navy vagnar.
    Men den här i grått var riktigt snygg med de vita detaljerna! Ska bli spännande att se den irl och inte bara EL´s bilder :)
  • fridajonsson
    JwJw skrev 2011-09-22 09:00:17 följande:
    ohh finns det några bilder än?
    INte vad jag vet.
    Bara butikerna som fått bilder så kolla med din närmsta om de kan visa :)
  • fridajonsson
    SaraKlippan skrev 2011-09-22 14:52:33 följande:
    Mmm de kan ju va en ide. Tycker bara selen är så dum på emmaljunga axelremmarna sitter ju så högt upp att de skaver i ansiktet på sonen
    Men de löser sej väl när du använder åkpåsen?? Då brukar man ju kunna sätta selen i nedersta hålen så kommer de i bättre höjd :)
    För den har väl hål för selen?
  • fridajonsson
    Bonsaiii skrev 2011-10-01 10:20:31 följande:
    Hej alla!
    Jag funderade på en sak... Herqules eller Hercules vagnarna (hur det nu stavas) var det emmaljunga som gjorde dem? En vännina till mig säger att det är så. Men vi tycker båda att det är skumt att det inte finns ngn el logga på dem... Ngn som kan historia? ;)
    Det var INTE EL som gjorde dom.
    Herqules är ett eget, om de är sweich eller nått likn., märke som EL importerade och sålde.

Så man kan säga att EL var Herqules återförsäljare/importör till Sverige. men de  har de slutat med nu :)
  • fridajonsson
    t0va skrev 2011-10-01 22:34:29 följande:
    "Få ett gratis startpaktet från Meda. Meda startpaket innehåller sterilistaor för nappflaksor och mycket annat"
    Stava verkar de inte kunna så mycket jättebraigt ;) 
  • fridajonsson
    060810 skrev 2011-10-02 08:23:00 följande:
    Chassi får du hoppas det är någon som säljer då för annars får man inte tag på det. Jag försökte köpa en ozone sittdel men det gick inte. :(
    Fick du itne köpa sittdelen lös?
    Antar att du menar från butik?

DEt brukar ju gå att köpa sittdelarna lösa, fast de brukar kosta så mkt att ingen vill betala de summorna.
  • fridajonsson
    MaammaL skrev 2011-10-02 11:34:21 följande:
    på babyproffsen & barnenshus går det inte att köpa sånt löst längre.
    Jasså, de kanske ahr ändrats nu unde rmitt mammalediga år :)
    För förr gick det :)

Du och hon som vela ha schassie får leta en ozone tillsammans och dela :)
  • fridajonsson
    MaammaL skrev 2011-10-04 21:52:27 följande:
    hahaha årets skämt.. asful vagn dessutom.
    MammaL, letar du fortfarande vagn i happy pink?
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5