Inlägg från: fridajonsson |Visa alla inlägg
  • fridajonsson

Emmaljunga tråd, Vol 5

Bonsaiii skrev 2011-05-15 17:17:04 följande:
    Tack för alla bra tips, va gulliga ni är!
    Hittat en LT black nu men den skulle de ha 6000:- för är det dyrt? bara sitt del och inga tillbehör mer än bas utb.
    hmm kanske ska kika på en silver stich för den ser ju fin ut på bilderna...
    ni som sett båda irl vilken är finast (till en tjej)?

tusen tack!
    Personligen gillar jag Black beatyn bäst pga de svarta chassiet av de två :)

Till tjej passar båda, jag har en tjej och skulle lätt kunna tänka mej båd färgerna.
  • fridajonsson
    Bonsaiii skrev 2011-05-15 20:31:46 följande:
    Jo men självklart ska man välja den färg man själv tycker bäst om! =) Min son hade en röd vagn och många tycker ju att det är en tjejjig färg, men jag ville ha en röd ändå.

Sitter och kikar på emmaljungas sida och nu blev jag fundersam på om jag vill ha cross eller cerox... min flicka är 5 månader. Så liggkorg är ju onödigt och då kanske det "räcker" med cerox? Men skiljer det mkt i pris? Enl ts ser det ut att inte skilja mkt. Men cerox finns inte i så fina färger men har svängbart styre... vad tycker ni experter? Vi bor på landet och måste ha en vagn som klarar grus och lite "stock och sten".
    Klart en CC.
    Ceroxen är tyngre och klumpigare, så vill ni ha en ni slipper släpa fram så kör på en CC!
  • fridajonsson

Jag har en Ozone och har just bytt till sittdelen till min nu 6månaders knodd.
    Men jäklar vad svettigt det blir! Och det är ju bara maj!

Någon med Ozone som kan tipsa hur man får det svalare???
    Hjälper fårskinn?

• fridajonsson
    Iluna skrev 2011-05-16 21:52:07 följande:
    Åh ja som köpt en ozone :S dumt om de är så att dom svettas ihjäl i den. Förutom de, är ni nöjda då? Får lite ångers kännslor nu...
    I övrig är jag verkligen SUPERNÖJD!!!!
    Sen är vår tjej en liten kamin i vanliga fall så de gör nog även sitt.

Jag har funderat på en dyna, eller blir det bara ännu varmare tro?
  • fridajonsson
    Madebyday skrev 2011-05-19 22:08:04 följande:
    Nej det är klart, så är det ju förstås!!

Såg på "delivery" sidan att det var slut på det mesta i Pro Bordeaux... Rynkar på näsan
    Och sen har jag fått känslan av att den inte är såååå populär som andra färger.

Så, vad är era erfarenheter och åsikter kring Allroundåkpåsen Vs Vinteråkpåsen?!
    Jag hörde från min butik i veckan, är mamamledig ÅF, att den färgen kommer utgå.. De var vad de hade sagt på El när de försökte bestälal en vagn i den färgen åt en kund.

Så försök leta reda på fotsack/åkpåse nu om du vill ha i Bordeauxen.
  • fridajonsson
    pmö80 skrev 2011-05-19 20:40:01 följande:
    Hej! Ni verkar ha bra koll i denna tråd! Har beslutsångest över val av färg på citykorgen till en Nitro city Obestämd Försökte läsa lite här i tråden men hittade inget om denna 24103 White Leatherette citykorg? Är den fin eller tröttnar man lätt? Annars får det bli en svart, mörkblå eller mörk grå... Vi ska ha en svart sittdel! 

Har nån sett den "live"? Hjälp behöves Glad

Kram på er!  

Vi hade den och den är aldeles underbar! Tröttnade inte heller!

• fridajonsson
    UnderYtan skrev 2011-05-19 22:00:29 följande:
    Läste inte neråt, du hade redan påpekat det med Ozone tydligen. Och det är just en sådan jag har! Jag får väl åka till babyland och fråga dom vad som passar men personalen är så hemsk på det stället därav alla frågor här.
    Vi har oxå Ozonen och jag har just köpt ett universal från Carlo. Passar perfa och ligger run 50lappen beroende på butik :)
  • fridajonsson
    pmö80 skrev 2011-05-20 08:24:22 följande:
    Jag har googlat som en tok för att få en aning men det är svårt på bild.. den ser ju jätte snygg ut så men i verkligheten då? Jag tycker ju att det är såå snyggt med de där handtagen på den gamla modellen. De gör hela vagnen Glad synd att det inte finns sånna att köpa till!
    fridajonsson skrev 2011-05-19 23:08:45 följande:

Vi hade den och den är aldeles underbar! Tröttnade inte heller!

Ok! Låter ju bra! Det lutar mer och mer emot en sån.. min sambo är mer fundersam på om den kommer se gul ut och bli smutsig? Är det nått du upplevt?

Kram på er tjejer!
    Vad kul, den är riktigt snygg :)
    Nä torkar man av den och håller den fräch så håller den sej fin :)
  • fridajonsson

Ang utgående färger.

Såg en lista på jobbet med några osm inte komemr finnas kvar. Kan inte minnas alla men de jag kommer ihåg var
    Pro bordeaux, pro forest, pp pink, dark beige, silver stitch, dark grey och sen några fler jag inte minns.

Så några som inte komemr vara kvar,  men med lite resvervation för minnet är inte det bästa ;)

Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5