Emmaljunga tråd, Vol 5
Vi kan nog köpa billigare från Lidköping, men det är 14 mil T&R, känns jobbigt långt för att köpa hjul.
Vi kan nog köpa billigare från Lidköping, men det är 14 mil T&R, känns jobbigt långt för att köpa hjul.
Nu har jag varit i kontakt med first class i Jönköping (skiljer bara 2 mil t&r & då passar vi på att shoppa på ikea samtidigt) och de visste inte riktigt utan ringde för att kolla upp priset på hjul till crossen.
Det finns inte längre att få tag i hjul till citycross -06 =/ Tydligen är bromsen annorlunda. Skit också.
Gullunge1:
Vår korg är också så där låg, men det är inget som stör mig. Jag kan lätt ha matkassar i och jag tycker i det tar i mycket. Visst kanske det tar emot i nån högre trottoarkant eller om man måste studsta ner vagnen för trappsteg.
Jag ska & tvätta klädsen på vår citycross som sonen kommer behöva börja använda snart. Det börjar tyvärr bli trångt i citykorgen (6 månader).
Ska man spraya den med någon impregmering efter att den är tvättad och isånnafall vilken brukar ni använda?
Suffletten behöver också tvättas men det kanske räcker med att skölja av i duschen, Vagnen har stått i förråd i 1 år
Puffar lite för min tidigare fråga ang om man ska impregmera vagnsklädslen efter tvätt & med vad?
Tacksam för svar-.
Har ni börjat med åkpåse redan?