• lolinool

    83:or som börjat bebisverkstad? Del 4

    Här forsätter vi samlas, del 4 av 83:or som börjat bebisverkstad/är gravida etc.

    Välkomna gamla som nya!

    ****************************************************
    Gamla Bimlistor och trådar:
    bim:
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m47675799.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m45553763.html
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m49195221.html
    trådar:
    1: www.familjeliv.se/Forum-11-238/m44767295.html
    2: www.familjeliv.se/Forum-1-3/m47227186.html

    ****************************************************
    Här har vi vår NYA BIM-lista:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m50350170.html
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-08 10:00
    ---------------------------------

    På önskemål finns det nu en ny tråd för oss som blivit gravida/fått barn :) Välkomna dit ni som vill!

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m51837645.html
  • Svar på tråden 83:or som börjat bebisverkstad? Del 4
  • nattis83

    då blir jag den första att skriva här inne då,haha:P

  • lolinool
    nattis83 skrev 2010-03-02 21:25:55 följande:
    då blir jag den första att skriva här inne då,haha:P
    {#lang_emotions_tongue_out}

    hur mås det annars med dig? jag mår bra, allt knallar på i vanlig takt jobbar o har mig, men nu vet alla på jobbet om det iaf. vilket är superskönt. vi fick dessutom nya tapeter i köket vilket känns kul, alltid bra med förändring:D
  • Mimi83

    Oj vad tiden går snabbt! 3 mån till bara sådär! Ja jag svarar i denna nu då eftersom det är bättre att fortsätta här. Ja det känns skönt att veta att allt är bra där inne iaf! Hoppas att det finns nån lösning på vad det nu är bara!  Vad sa dom på jobbet då lolinol?

  • nattis83
    lolinool skrev 2010-03-02 21:28:16 följande:
    hur mås det annars med dig? jag mår bra, allt knallar på i vanlig takt jobbar o har mig, men nu vet alla på jobbet om det iaf. vilket är superskönt. vi fick dessutom nya tapeter i köket vilket känns kul, alltid bra med förändring:D
    jo det mås bra,haha:)..har känt fosterrörelser sen flera veckor tillb:)...har inte fått nån mage än direkt men tycker den börjar komma lite smått nu...har mått illa hela tiden och gör det fortf så det känns ganska jobbigt:(...själv då hur går det för ddig?...va skoj med nya tapeter..jag älskar att fixa och inreda hemma:D..d bästa som finns,haha:P
  • nattis83
    Mimi83 skrev 2010-03-02 22:12:39 följande:
    Oj vad tiden går snabbt! 3 mån till bara sådär! Ja jag svarar i denna nu då eftersom det är bättre att fortsätta här. Ja det känns skönt att veta att allt är bra där inne iaf! Hoppas att det finns nån lösning på vad det nu är bara!  Vad sa dom på jobbet då lolinol?
    ja d e lika bra att hoppa in här,haha..väntar du mensen snart för att ta blodprov?vad får man reda på av att testa det?...har du problem med äggl,du kanske ska testa pergotime lr vad d heter?!..lycka till:)
  • Mimi83
    nattis83 skrev 2010-03-02 22:28:10 följande:
    ja d e lika bra att hoppa in här,haha..väntar du mensen snart för att ta blodprov?vad får man reda på av att testa det?...har du problem med äggl,du kanske ska testa pergotime lr vad d heter?!..lycka till:)
    Ja precis! Mensen bör komma innom ett par dar sa han så nu längtar jag lite tills den kommer så jag kan få åka i och ta testen så vi kommer igång me allt. Kan ju ta tid att få provsvar. Nä äl har jag inte haft nå problem med...har iofs inte testat me tester på ett tag nu för jag blev så less men man vet ju aldrig. Får se va provsvaren säger sen.
  • nattis83
    Mimi83 skrev 2010-03-02 22:34:16 följande:
    Ja precis! Mensen bör komma innom ett par dar sa han så nu längtar jag lite tills den kommer så jag kan få åka i och ta testen så vi kommer igång me allt. Kan ju ta tid att få provsvar. Nä äl har jag inte haft nå problem med...har iofs inte testat me tester på ett tag nu för jag blev så less men man vet ju aldrig. Får se va provsvaren säger sen.
    ok..men dåså..då får du vänta å se vad bblodprovet visar....jag fick åxå tips till pergotime..men jag har alltid haft koll på äggl så det var inget för mig heller...hör av dig å berätta hur det går...hoppas hoppas på pluss i april då...då får du en bebis när min son föddes:D
  • Neenah

    God Morgon Tjejer!
    Nu hittade jag hit med...
    Jag behöver pepping är på BIM +3 men vågar inte testa för jag vill verkligen inte få minus....
    Jag har mycket molvärk på kvällarna nästan ingen på dagarna mina bröst är väldigt ömma.....
    Tror jag ska stanna på apoteket på vägen hem och köpa clearblue men........
    Jag hoppas men vågar inte tro att vi lyckats!!!!


    *Längtar efter att två ska bli tre*
  • Neenah

    Va skönt mimi att det såg bra ut och att han kan hjälpa dig med prover.


    *Längtar efter att två ska bli tre*
  • nattis83
    Neenah skrev 2010-03-03 09:24:19 följande:
    God Morgon Tjejer!Nu hittade jag hit med...Jag behöver pepping är på BIM +3 men vågar inte testa för jag vill verkligen inte få minus....Jag har mycket molvärk på kvällarna nästan ingen på dagarna mina bröst är väldigt ömma.....Tror jag ska stanna på apoteket på vägen hem och köpa clearblue men........Jag hoppas men vågar inte tro att vi lyckats!!!!
    hoppashoppas:D...jag gjorde lika dant å den gången var jag ju gravid fast jag inte alls trode det...lycka till..skriv hur det gick---förresten bim +3?hr du gått över mensen lr inte?...tester brukar ju visa några dagar före mensen ska ha kommit..jag har testat positivt 2 ggr endast 9 dagar efter äggl....
Svar på tråden 83:or som börjat bebisverkstad? Del 4