• Anonym (ägget)

Så kåt vid ägglossning

Hjääälp! Jag blir så fruktansvärt, galet kåt vid ägglossning. Får knappt nåt gjort på jobbet, sitter bara och läser sextrådar och onanerar på toaletten. Spanar på alla män i princip och hoppas på att få ragg, knulla och skiljas åt. Vad fasiken ska jag göra?

• Svar på tråden Så kåt vid ägglossning
  • redneck girl

kan du göra nått tror du?behärska dig möjligtvis.

• Anonym (ägget)

Men det är ju typ det jag inte kan! Och sen, två dagar senare, är det som bortblåst och jag är mitt vanliga förnuftiga jag igen. {#lang_emotions_undecided}

• redneck girl

två dagar pallar du väl.du får jobba lite extra de andra dagarna istället då;)

• namera

Vad du skall göra:

1. Se till att få ragg! (Bara ni skyddar er och båda är med på att det är en engångsgrej.)
    2. Passa på att kopiera/tvätta/torktumla - allt som skakar är bra.  
    3. Gilla läget!

Vår älskade son, BF 2010-07-25
  • Anonym (ägget)

Ha-haa! Tack för bra tips.

• Anonym (Tuppen)
    Anonym (ägget) skrev 2010-03-03 10:23:33 följande:
    Hjääälp! Jag blir så fruktansvärt, galet kåt vid ägglossning. Får knappt nåt gjort på jobbet, sitter bara och läser sextrådar och onanerar på toaletten. Spanar på alla män i princip och hoppas på att få ragg, knulla och skiljas åt. Vad fasiken ska jag göra?
    Känner igen det där, fast jag är man och inte har ägglossning Ibland är det svårt att koncentrera sig på jobb pga kåthet. När det händer nästa gång (kanske det håller på nu..?) så kan du väl komma upp på mitt kontor så kan jag hjälpa dig
  • Anonym (ägget)

Ja, jo, men jag vet ju inte var du jobbar.

• Anonym (Tuppen)
    Anonym (ägget) skrev 2010-03-04 11:11:50 följande:
    Ja, jo, men jag vet ju inte var du jobbar.
    Nej, jag tänkte inte på det... :/

Har i alla fall ett helt perfekt avskillt kontor med ljudisolerade väggar och en stor och bekväm soffa. Vill du ha adressen?
  • Anonym (Samma)

Jag blir också fruktansvärt kåt vid ägglossning och tänker på sex nonstop då. Måste byta trosor flera gånger om dagen och onanerar typ 4 ggr de dagarna. Sen är jag normal igen.
    Blir liksom bara värre och värre med åren, jag är 30 nu.

Svar på tråden Så kåt vid ägglossning