• Anonym (ägget)

Så kåt vid ägglossning

Hjääälp! Jag blir så fruktansvärt, galet kåt vid ägglossning. Får knappt nåt gjort på jobbet, sitter bara och läser sextrådar och onanerar på toaletten. Spanar på alla män i princip och hoppas på att få ragg, knulla och skiljas åt. Vad fasiken ska jag göra?

• Svar på tråden Så kåt vid ägglossning
  • Signy

VERKLIGEN samma. Det är helt galet! Går också och trånar efter varenda man som jag ser, typ. Smsar min sambo hela dagarna och väntar på honom som ett barn väntar på tomten när han kommer hem från jobbet. Och jag kan bli uppriktigt arg på min sambo för att han inte vill ha sex med mig, tre gånger på raken (eller hur många gånger han nu pallar) man blir aldrig nöjd! Men det är ju bara ett par dagarn så han står ut. Han tycker det är ganska kul. Det är under den här perioden på månaden som han kan få mig att gå med på exakt vad som helst i sängen - bara jag får ligga. Hehe

• Anonym

märker nog inte när jag har äl.

• Anonym (****)

hej , jag blier presic som du, tänker inte på annat än sex när jag har ägglossning , vill nuppa heeela tiden .. min sambo är inte så interesserad av sex att han har lust så ofta så det kan bli ganska jobbigt ibland .. jag har hört att kvinnan har sin sexuella topp vid 30-35 år ca o det kan jag verkligen hålla med om .. jag blir värre o värre oxå.. är 30 år nu jag oxå..

• Anonym

Jag är en bra bit över 40, o det blir värre för varje gång jag har ägglossning. Kan vakna av att jag får orgasmer i sömnen. Som sagt, det enda man vill HELA TIDEN i tre dagar, är att ha het, ångande härlig sex.

• Princ

Hmm det blir jag med när tjejen har ägglossning,,kan det vara dofterna som gör det

• Anonym (karlstad)

Åh,det kunde varit jag som skrivit....jag är runt 40 och mitt i månaden är jag osså helt galet kåt, i allt som rör sig nästan, har enorma fantasier, tittar på porr, onanerar,,,,är singel tyvärr o längtar till mannen i mitt liv!

• SunTiger

Hur mycket av det där är orsaken till oss mäns förvirrade uppfattingar om tjejer
    runt oss? Dvs vi tror ni är intresserade av just mig. Men det är bara en sån där dag
    där allt duger?

• Anonym (karlstad)

jaa, tänk vad ni skulle få super sex dessa dagar!

• Man1968

Var hittar man sådana kvinnor?
    Ser dom bara i forumtrådar..
    Det är ju lite synd att man inte hjälper varandra så att säga {#lang_emotions_wink}

Ujj..höll på att glömma svara oxå..
    Om du nu är verklig - gör som alla andra....onanera..

• Anonym

Jag har en ofantlig lust vid mens...

• Anonym

Önskar att jag blev kåt vid ägglossning då vi försöker få barn, men för mig är det helt tvärtom. Jag känner mig svullen och får som mensvärk och det sista jag tänker på är sex   Däremot blir jag kåt vid mens.

• FruT81

....är kåt jämt känns det som{#lang_emotions_embarassed} men är alldeles galet på g dessa dagar...tror det känns mer för varje barn man får...inte rättvist för de som kämpar o inte har några än......

• Eriko3

Blir min fru med, så det gäller att ladda dom dagarna. Härligt är det.

• Anonym
    Anonym (ägget) skrev 2010-03-04 19:32:28 följande:
    2 pojkar: Jag har blivit det efter mitt barn föddes. Innan hade jag aldrig detta "problem". Det är förvisso ett rätt trevligt problem, men ibland kan jag faktiskt inte kontrollera det med viljan och då är det lite jobbigt.
    har också blivit det efter jag födde barn. Tog ett tag innan jag relaterade det till att det var precis under ägglossning. Som tur är har jag en kille nu så vi kör ungefär 4 gånger per dag under ägglossningen:P Tänker påse hela tiden då. När vi är färdiga vill jag ha mer direkt, kan han inte tar jag fram vibratorn.
  • Anonym

OM!! Min sambo kände knappt igen mig förra månaden!!! Knappt jag heller - slutade med p-piller i februari och var helt galen ett tag...insåg sen att det var under ÄL.

Sambon har nu vant sig och inväntar glatt nästa ÄL...;)

• Anonym

Blir kåt som f*n vid mens och ägglossning. Vid de rikligare dagarna(ca 3 dagar) så suger jag bara av honom, jag är så kåt så jag känner att jag måste  göra nåt...sen när mensen börjar försvinna kör vi på som vanligt.

Vid ägglossning får jag aldrig nog, jag kan knulla minst 4 gånger, sen orkar inte sambon mer
  • Tidsadverbial

Ha ha, jag är inte ensam alltså{#lang_emotions_laughing} Intressant att detta började efter att man fått barn för så många. För mig började det tidigare, men det har nog eskalerat efter att jag fick barn. Och att det blir "värre" med åren låter ju bara härligt. Jag blir också kåt på typ varenda man jag ser. Som tur är har jag ju en sambo som kan ge mig vad jag vill ha. Hade jag varit singel hade jag nog känt mig väldigt frustrerad.

• Anonym

ja blir med så jävla kåt vid ägglossning skulle kunna hänga mig utan ligg hahaha

• RepenttoJesus

Jesus är Vägen, Sanningen och Livet och han är vår enda räddning! Jesus är Gud och älskar oss alla! Omvänd er genom Jesus Kristus! 

Svar på tråden Så kåt vid ägglossning