• Anonym (ägget)

Så kåt vid ägglossning

Hjääälp! Jag blir så fruktansvärt, galet kåt vid ägglossning. Får knappt nåt gjort på jobbet, sitter bara och läser sextrådar och onanerar på toaletten. Spanar på alla män i princip och hoppas på att få ragg, knulla och skiljas åt. Vad fasiken ska jag göra?

• Svar på tråden Så kåt vid ägglossning
  • Anonym (ägget)

2 pojkar: Jag har blivit det efter mitt barn föddes. Innan hade jag aldrig detta "problem". Det är förvisso ett rätt trevligt problem, men ibland kan jag faktiskt inte kontrollera det med viljan och då är det lite jobbigt.

• Anonym (same)
    Anonym (ägget) skrev 2010-03-04 19:32:28 följande:
    2 pojkar: Jag har blivit det efter mitt barn föddes. Innan hade jag aldrig detta "problem". Det är förvisso ett rätt trevligt problem, men ibland kan jag faktiskt inte kontrollera det med viljan och då är det lite jobbigt.
    Här är en till..
  • Anonym (same)
    Anonym (Tuppen) skrev 2010-03-04 11:30:45 följande:
    Nej, jag tänkte inte på det... :/Har i alla fall ett helt perfekt avskillt kontor med ljudisolerade väggar och en stor och bekväm soffa. Vill du ha adressen?
    Du har aldrig tänkt på att det är vid ägglossningen och att du lätt skulle kunna befrukta denna kåta kvinna då?
  • Snowman
    Anonym (ägget) skrev 2010-03-03 10:23:33 följande:
    Hjääälp! Jag blir så fruktansvärt, galet kåt vid ägglossning. Får knappt nåt gjort på jobbet, sitter bara och läser sextrådar och onanerar på toaletten. Spanar på alla män i princip och hoppas på att få ragg, knulla och skiljas åt. Vad fasiken ska jag göra?
    hmm låter ju trevligt ;)
  • Anonym (Tuppen)
    Anonym (Samma) skrev 2010-03-04 18:29:40 följande:
    Jag blir också fruktansvärt kåt vid ägglossning och tänker på sex nonstop då. Måste byta trosor flera gånger om dagen och onanerar typ 4 ggr de dagarna. Sen är jag normal igen. Blir liksom bara värre och värre med åren, jag är 30 nu.
    Låter som ett angenämt problem i alla fall :) Kanske lite tur att det bara händer en gång i månaden. Vore ju en plåga om det alltid var så...

Hur blir du förresten när du blir "normal" igen, hur mycket tänker du på sex och hur ofta onanerar du då?
  • Anonym (Samma)

Alltså, jag tänker rätt mycket på sex då med men inte alls i den utsträckningen som vid ägglossning. Onani? En gång/dag kanske, de dagar jag inte har sex med ngn snubbe.

• Anonym (hehe)
    Anonym (Tuppen) skrev 2010-03-05 11:57:45 följande:
    Låter som ett angenämt problem i alla fall :) Kanske lite tur att det bara händer en gång i månaden. Vore ju en plåga om det alltid var så...Hur blir du förresten när du blir "normal" igen, hur mycket tänker du på sex och hur ofta onanerar du då?
    Ren biologi att man ska ha sex när man kan bli gravid, alltså är det bara för att man ska föröka sig. Tänk så lite vi kan påverka detta...det hjälper alltså inte med romantiska middagar och rosor killar!!!
  • Bodil1982

Samma här, Jag har dock en stor "verktygslåda" som brukar få jobba hårt dessa dagar;)

• Anonym (Jodå)

Haha, samma här.
    Maken märker direkt när det är ägglossning på gång, jag kunde lika gärna ha "befrukta mig" stämplat i pannen. Det började det efter att jag fick barn.
    1-2 dagar håller det i sig, sen blir jag normal igen.
    Fast det är ju ganska praktiskt om man som vi försöker bli gravida. :D

Svar på tråden Så kåt vid ägglossning