• Svar på tråden Bruna bönorna 4
  • Liten 72

    Blåbär: Tack för den nya tråden

    Är det någon som känner för en fika snart?

    Kram


    ~♥~ Vilda 20091118 ~♥~
  • Lerdala

    Blåbär: det är ordning på dig Tack för nya tråden.

    Jag tycker faktiskt att dgr segar sig fram just nu. Blev lite orolig igår efter mitt träningspass, så A undrade om vi inte skulle få en tidigare tid. Men det känns inte som att det är någon ide. Ser ju inte så mkt på Vul och sedan får vi säkert dit på återbesök. Bara att hoppas att allt ser bra ut när vi väl ska dit.

    Liten: tanken har även slagit mig, om någon var sugen på fika? Jag kan till helgen om någon är sugen.

    Smila: oj vad du är duktig som tar omvägar Du har mina tummar!

    Tokig: tänker på dig! Hoppas ni får en skön resa.

    Själv var jag på Pilatesen igår och blev lite oroligt. Gjorde lite ont i magen, men vet ju inte om det är magen eller "tjejmagen". Kände mig lite deppad när jag gick därifrån. Oroar mig säkert i onödan. Men har bestämt mig att jag tar promenad istället och kommer inte att gå och träna på ngra veckor. Det som oroar mig mest är ju min otäcka vänstersida, som spökar.

    Är det någon som har bokat bord?

  • Blåbär10

    Kul att ni hittat hit! Jag kan fika på lördag om vi är friska. Funderar på om jag ska bjuda hem er... Får fundera på om jag orkar baka bara. Och om nån ens är intresserad av att komma hem till mig ,-)

    Lerdala: Förstår din oro. Tänk bara på att om ni ändrar tid för VUL är risken stor att det är för tidigt och det var väl så det var för Liten?! Onödig stress kanske.

  • Lerdala

    Jag kommer gärna på fika till dig/Er. Å du, det finns att köpa fikabröd, så du vet om det

    Klart man är orolig o nojjig. Försöker ju inte tänka för mkt på det. Men det är svårt när jag känner efter hela tiden. Nej, jag vill ju inte vara på VUL o sedan ser dem inget, då blir  jag ju ännu mer stressand som du säger. Bara att vänta, "den som väntar på något gott...."

  • Blåbär10

    Innan jag bjuder hem alla så måste jag bara kolla med mannen så han inte har tänkt sig släktkalas i helgen. Vi är bortbjudna på söndagen så det är bara lörd vi kan ha det i så fall.

    Lerdala: Köpt fikabröd är inte lika gott

  • Liten 72

    Blåbär: Jag kommer också gärna hem till dig Kan man ta bussen lätt till dig? Vi kan väl hjälpas åt att baka

    Lerdala: Hoppas att tiden inte sniglar sig fram hela tiden för dig Förstår att du vill göra VUL tidigare men det är inte värt det om de inte ser något Har du fortfarande ont i vänstersidan?


    ~♥~ Vilda 20091118 ~♥~
  • Blåbär10

    Liten: Det ska nog ordna sig. Jag gillar att baka Men som sagt måste jag kolla med mannen först. Lovar att återkomma ikväll om detta. Grön express går varje halvtimme hit och sen går det anslutningsbussar sista km hem till mig. Vet dock inte hur ofta de går under helgen men det kan man ju kolla på västtrafik i så fall. Jag fixar

  • Liten 72

    Blåbär: Ja, kolla du med mannen Jag kanske kan ta bilen problemet är att vi har airbag fram så Vilda måste åka bak Och jag har aldrig kört med henne ensam{#lang_emotions_surprised} Det funkar ju om hon sover men om hon är vaken vet jag inte. Skall genast ringa och höra om man kan koppla ur den... Annars så får gärna någon åka med mig på lördag om det blir fika


    ~♥~ Vilda 20091118 ~♥~
  • Lerdala

    Jag kan ev. hänga på på lörda. Beror lite på tiden. Ska på tjejmidda på kvällen.

    Jag måste fråga, käkade hemgjord lasange idag och där la vi på lite riven mosarella. Tror ni det kan vara någon fara? Den har ju varit inne i ugnen.

  • Liten 72

    Man kan äta all ost om den har hettats upp så att den bubblar

     


    ~♥~ Vilda 20091118 ~♥~
Svar på tråden Bruna bönorna 4