Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

Skinnjacka - otrendigt?

Fast det är ju verkligen inte omodernt att ha en skinnjacka me mudd jag kpte just en visst det kanske finns andra som e mer trendiga men jag ser folk överallt med svarta skinnjackor med mudd, dom e ju dom snyggaste tycker jag :)

jag köpte en Bruno Zaragosa eller vad dom heter jättesnygg :)

People are strange.
  • Nathalie009
    enlitenbitkaka skrev 2010-03-04 16:50:26 följande:
    Vill du ha en så köp en. Men ja, den är ute. Skinnjacka i andra modeller är dock inne.
    håller inte med dig. dom är inte "ute" däremot är andra modeller mer trendigare just nu men de skinnjackor me mudd e ju typ dom som alltid går att använda dvs neutrala skinnjackor bara ;)

Beror kanske på hur man definerar "ute"
    People are strange.
  • Nathalie009

jag förstår precis hur du menar :) Men det jag menar är att det inte är omodernt på det sättet.. Ärsh får inga bra ord för hur jag menar haha..

Jag tänker lite mer att det e ju inte så stor skillnad på om d e lite mudd på jackan eller inte, som kanske att skillnaden mellan bufaloo skor o skor som e moderna nu, är stärre skillnad :P

People are strange.
  • Nathalie009

jag tycker förresten skinnjackorna som e treneiga nu verkligen INTE(vissa undantag) är snygga så jag skippar den trenden o köper en som fungerar o e ganska neutral :)

men annars e Kenzas jackor helt OK

People are strange.
  • Nathalie009
    enlitenbitkaka skrev 2010-03-05 18:25:13 följande:
    Jag ser inte trendigt och omodernt som motpoler :) Den är inte trendig, men den är heller inte omodern. Och att den inte är omodern är ju pga att så många gillar den och fortsätter "hålla" liv i en gammal trend :)
    Ja sant :)

Jag har itne så stor koll på treneiga jackor faktiskt, köpte bara den jag tyckte var snygg.
    People are strange.
  • Nathalie009
    mm m skrev 2010-03-05 18:47:02 följande:
    jag funderar också på att köpa en jacka med mudd, någon som vet var man kan köpa de och vad de kostar? Förr vet jag att de fanns på bla hm och vero moda men inte vad jag har sett nu. Har kollat i flera år men aldrig kommit till skott. Tycker de jackorna är fina sen om de inte är senaste modet gör mig inget, men visst skulle nog ha köpt en för flera år sedan så man haft mer nytta av den.
    www.skinnbolaget.se/index.php&page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=120&Itemid=72

sån köpt jag fast i butik men den e snyggare i verkligheten
    People are strange.
  • Nathalie009

Jo jag e nöjd. Jackor vill jag helt ha neutrala så mixar jag med snygga kläder o skor ist := Vill inte sticka ut för mkt hehe..

Annars spanade jag in Jofama (stavning?) alltså kenzas kollektion många snygga skinnjackor där men jag e för feg  :P

People are strange.
  • Nathalie009

I skärholmen centrum på Vivaldo där säljs bara skinnjackor typ .. =) många andra snygga med

People are strange.
Svar på tråden Skinnjacka - otrendigt?