Inlägg från: Cybermorsan |Visa alla inlägg
  • Cybermorsan

Gillar ni buttplug?

Aldrig provat.

Har en killkompis som älskar det däremot, men det är inte min grej känner jag ;)

Annars har jag nog provat det mesta, ja nästan iallafall {#lang_emotions_tongue_out}

• Cybermorsan
    Bodil1982 skrev 2010-03-04 19:15:13 följande:
    Har du någonsin testat? Eller är det som kompisarna och bara tycker att "man inte ska vara där och pilla" Jag får iallafall mycket starkare orgasmer med en plugg.
    Nej, jag har aldrig testat, då tanken inte tilltalar mig. Jag har analsex då och då men det är ingen favorit..

Men det låter rimligt det där med starkare orgasmer, för det har hänt att jag fått väldigt starka såna under analsex. Och även förspel där dildo använts just där, samtidigt som..

Ja du fattar. {#lang_emotions_smile}
  • Cybermorsan

Ps..jag har kompisar som är lika frigjorda som jag och jag har kompisar som är rätt pryda, oavsett vilket betyder deras åsikt inget, det är ju jag själv som avgör vad som verkar tilltalande eller inte ;)

Pps. Dumt att man inte kan editera själv i sina inlägg så man slipper skriva ett inlägg till och lägga till det man glömde. {#lang_emotions_embarassed}

• Cybermorsan
    Bodil1982 skrev 2010-03-06 12:32:04 följande:
    Visst bestämmer man själv men det är ju kul att diskutera. Jag skiter i vad de tycker min plugg åker in jämt...
    Ja absolut! Om inte annat kan man ju bli nyfiken/inspirerad om man är öppen för förslag ;) Och det är jag iofs. Det kanske rentav slutar med att jag ändå blir så nyfiken att jag testar - för man ska aldrig säga aldrig {#lang_emotions_innocent}
Svar på tråden Gillar ni buttplug?