• Bodil1982

Gillar ni buttplug?

Hallåj

Vi hade igår en vild diskution där vi snackade lite sex och kom in på buttplug, som jag älskar. Det var många som bara vägrade att ens tänka tanken (Vi var bara tjejer). Av 11 var vi 3 som gillar det.  Och fler sa att det nästan inte är någon som gillar det. Ok man behöver inte börja med stora saker utan får öva upp sig.

Är det så att många inte giller det?
    Eller vågar ni bara inte test utan tycker att det är fel?
    Vad tycker ni? (tjejer)

Jag älksar att använda buttplug

• Svar på tråden Gillar ni buttplug?
  • Anonym

Har aldrig testat tillsammans med en partner men är jättesugen! Inte så grov får den vara tror jag, utan mer som ett tjockt finger. Och så vill jag att den ska vara mjuk. Älskar anal stimulans. Men inte regelrätt analsex!

• Bodil1982

Det finns en modell som jag började med den e jättamjuk liten som en tumme och sitter kvar perfekt.

Anonym skrev 2010-03-04 18:17:14 följande:
    Har aldrig testat tillsammans med en partner men är jättesugen! Inte så grov får den vara tror jag, utan mer som ett tjockt finger. Och så vill jag att den ska vara mjuk. Älskar anal stimulans. Men inte regelrätt analsex!
  • Anonym (skönt)

Det är inte bara ni tjejer som gillar analplugg även vi killar gillar det. själv gillar jag ganska tjock, minst en riktig kuk tjock

• Anonym
    Bodil1982 skrev 2010-03-04 18:25:21 följande:
    Det finns en modell som jag började med den e jättamjuk liten som en tumme och sitter kvar perfekt.
    Vart har du fått tag på den?
  • Bodil1982

Jag handlar bara på ett ställe på nätet som jag gillar men det blir bara gnäll om jag lägger upp en länk här, så skicka mig ett mail så ska du få produktnamn och hemsida..

Anonym skrev 2010-03-04 18:31:00 följande:
    Vart har du fått tag på den?
  • Anonym

Men skriv namnet på hemsidan du menar fast ex så här:
    Buttplugpunktcom då blir det ingen länk

• Bodil1982

Erotiklust.se
    Artnr:  69826  Namn: UniPlug Smoke Small

Finns i olika färger men jag gillade den. Den e grym och jag rekomenderar den varmt.

• Cybermorsan

Aldrig provat.

Har en killkompis som älskar det däremot, men det är inte min grej känner jag ;)

Annars har jag nog provat det mesta, ja nästan iallafall {#lang_emotions_tongue_out}

• Bodil1982

Har du någonsin testat?
    Eller är det som kompisarna och bara tycker att "man inte ska vara där och pilla"
    Jag får iallafall mycket starkare orgasmer med en plugg.

Cybermorsan skrev 2010-03-04 18:56:43 följande:
    Aldrig provat. Har en killkompis som älskar det däremot, men det är inte min grej känner jag ;) Annars har jag nog provat det mesta, ja nästan iallafall
Svar på tråden Gillar ni buttplug?