Inlägg från: Anonym (njutande tjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (njutande tjej)

Gillar ni buttplug?

Ja, absolut gillar jag buttpluggen!! :) Har ett par stycken, beställt från internet. Enormt skönt + bra att ha vid sex. Dubbel stimulering + även super för killen. Blir mera tight, vilket gör att sexet blir extraskönt även för killen.

Helt klart värt att testa!! {#lang_emotions_wink}

• Anonym (njutande tjej)
    Anonym (Man) skrev 2010-03-06 13:24:24 följande:
    Någon av er kvinnor som gillar att använda den på er kille?
    Näe, det har vi faktiskt aldrig testat. Har någon gång skämtat om det, men killen var inte alls in på idén. Däremot brukar killen ibland skicka ett sms att jag skall sätta in pluggen på mig själv och att jag inte får ta ut den innan jag har hans tillåtelse. Mmm, gör mig väldigt på gång ;)
  • Anonym (njutande tjej)
    Anonym skrev 2010-03-07 18:56:48 följande:
    Vi kör butplug ibland, alltså att jag har den i. vet att min kille gillar det med, men jag är så feg :( jag kommer aldrig till skott och får in den. Vad ska jag göra för att bryta det mönstret, komma över fegheten?
    Ja, komma över fegheten. ingenting alls att vara feg över, speciellt med tanke på att det är en skön grej och att även din kille gillar den. Du kan ju ge över ansvaret till honom, nämligen be honom plug'a dig när han vill ha med pluggen. Då behöver du inte fundera och känna dig feg över det. Han får ansvaret över detta =)
  • Anonym (njutande tjej)

för många som upplever att analsex gör ont i början kan buttplug'en vara bra att 'värma upp' med. hade paus med analsex en ganska lång tid och när vi sedan ville köra a6 igen så var jag lika trång som en nybörjare :P fram med buttplug'en som inledning.

Svar på tråden Gillar ni buttplug?