• Anonym

Gillar ni buttplug?

Vad är buttplug?

• Anonym

Har aldrig testat tillsammans med en partner men är jättesugen! Inte så grov får den vara tror jag, utan mer som ett tjockt finger. Och så vill jag att den ska vara mjuk. Älskar anal stimulans. Men inte regelrätt analsex!

• Anonym
    Bodil1982 skrev 2010-03-04 18:25:21 följande:
    Det finns en modell som jag började med den e jättamjuk liten som en tumme och sitter kvar perfekt.
    Vart har du fått tag på den?
  • Anonym

Men skriv namnet på hemsidan du menar fast ex så här:
    Buttplugpunktcom då blir det ingen länk

• Anonym

En liten fundering... gor ni alltid ren er dar bak innan ni anv den..? I sa fall hur?

/oerfaren

• Anonym

Vi kör butplug ibland, alltså att jag har den i. vet att min kille gillar det med, men jag är så feg :( jag kommer aldrig till skott och får in den. Vad ska jag göra för att bryta det mönstret, komma över fegheten?

• Anonym

Hur forbereder ni er..? Gor ni ren er dar bak innan?

• Anonym

Skulle aldrig, aldrig testa.. Bara tanken äcklar mig..

• Anonym
    Bodil1982 skrev 2010-03-11 19:43:45 följande:
    Det var helt underbart. Tänk att man inte testat det tidigare.Nu har även jag fått bli bunden och jag vill bara rekommendera alla att testa. Jag säger bara WOW!
    vad roligt ! kan du inte berätta lite detaljer om vad ni gjorde ? ;)
  • Anonym

Vi har fått en jättekick i vårat sexliv sen vi införskaffade några olika buttpluggar, vi har väl inga så jätte avancerade saker men vi använder dem flitigt och har det hur skönt som helst.....

• Anonym

Ar nyfiken och skulle vilja testa.. men orolig att for att inte vara "ren" hela tiden.. nar pluggen ska komma ut tex...
    Tips?

• Anonym

analsex tycker jag är bäst men buttpluggen är även den bra, dock behöver jag byta till en större storlek då den kan glida ur ibland :(

Svar på tråden Gillar ni buttplug?