Inlägg från: Anonym (Nice) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nice)

Gillar ni buttplug?

Anonym (Man) skrev 2010-03-06 13:24:24 följande:
    Någon av er kvinnor som gillar att använda den på er kille?
    Vi började testa för några år sedan och min sambo älskar det !! Det kan ju vara lite tabubelagt och nervöst i böran men nu har vi flera och han använder även dildos :) Jag brukar smeka/suga honom samtidigt, ibland binda honom och riktigt stimulera alla erogena zoner han har B) . Rekommenderas varmt !
  • Anonym (Nice)
    Bodil1982 skrev 2010-03-07 14:36:35 följande:
    Vad binder du honom med?
    Det som finns tillgängligt Vi har köpt bondage-rep men det fungerar lika bra med scarfs eller vanliga rep. Sen kan man ju använda ögonbindel också för att stärka känslointrycken ännu mer
    Jag brukar börja med att smeka kroppen - men inte på dom erogena zonerna utan just bredvid för att bygga upp lusten till max och sen när han är tillräckligt kåt kör jag på för fullt Det brukar bli väldigt intensiva orgasmer och jag går igång på att se honom njuta av det.
  • Anonym (Nice)
    Bodil1982 skrev 2010-03-07 18:24:26 följande:
    Måste bara testa det ....
    Have fun
  • Anonym (Nice)
    Anonym skrev 2010-03-07 18:56:48 följande:
    Vi kör butplug ibland, alltså att jag har den i. vet att min kille gillar det med, men jag är så feg :( jag kommer aldrig till skott och får in den. Vad ska jag göra för att bryta det mönstret, komma över fegheten?
    Framför allt se till att du vill, mjuka upp med fingrar och använd mycket glidmedel så det inte gör ont. Sen tycker jag att du till en början får styra in den själv då du vet bäst i vilken takt det funkar för dig. Lycka till !
  • Anonym (Nice)
    Bodil1982 skrev 2010-03-08 18:07:29 följande:
    Haha imorgon ikväll blir det binda av när han kommer hem :) jag beställde idag ett kit hos erotiklust.se som heter Master & Servant Set deras artikel nr: 215815 .Det tror jag ska räcka för att hålla honom kvar;)
    Hoppas ni får riktigt trevligt

Gillar ni bondage så finns det böcker som illustrerar
    http://www.lustfynd.se/sexleksaker/jamfor-priser/bondage-bilderbok.12764.html

Sen finns det bondage-tejp också som fungerar riktigt bra, om ni vill variera er
  • Anonym (Nice)
    Bodil1982 skrev 2010-03-08 18:07:29 följande:
    Haha imorgon ikväll blir det binda av när han kommer hem :) jag beställde idag ett kit hos erotiklust.se som heter Master & Servant Set deras artikel nr: 215815 .Det tror jag ska räcka för att hålla honom kvar;)
    Hur har det gått ??? Har ni testat än, blir nyfiken
    Bodil1982 skrev 2010-03-10 18:05:23 följande:
    Jag håller man får börja men en liten mjuk som jag rekommenderade tidigare är jättebra och arbeta uppåt.Hur stora använder ni alla (vana) idag?
    Storleken varierar mest på humöret och hur "dagsformen" är Ibland kan det vara skönare med en liten även om man är van...
  • Anonym (Nice)
    Bodil1982 skrev 2010-03-11 19:43:45 följande:
    Det var helt underbart. Tänk att man inte testat det tidigare.Nu har även jag fått bli bunden och jag vill bara rekommendera alla att testa. Jag säger bara WOW!
    Vad trevligt !!
  • Anonym (Nice)
    Bodil1982 skrev 2010-03-12 22:25:30 följande:
    Han var först på tur att få sig en liten överraskning, så när han kom hem från jobbet hade jag satt på mig lite sexiga kläder som skulle locka honom vilket det gjorde!Jag hade förberätt inne i vardagsrummet med det nyinköpta bdsm kitet.istället för att binda honom i sägen fick det bli soffan, på med ögonbindel först och sedan börja binda honom (väldigt lätt med kitet). Han verkade bli lite nervös först men efter att jag bundt fast honom ordentligt började jag försiktig att smeka och massera honom en liten stund vilket tillslut avslutades med oralsex till hans extas. Efter det var det bara att byta om, knyta upp och låtsas som att inget hade hänt, och jag kan lova att det retade upp honom.....
    Bra början   Prova att börja som du gjort och just innan det går för honom så slutar du - så kan man hålla på i flera timmar... Plågsamt men skööööönt B-)
    Eller binda fast honom och låta honom se på när du tillfredställer dig själv... Så får han vackert vänta... Hehe...
Svar på tråden Gillar ni buttplug?