• ssoonnyy

Gillar ni buttplug?

Bodil1982 skrev 2010-03-08 18:07:29 följande:
    Haha imorgon ikväll blir det binda av när han kommer hem :) jag beställde idag ett kit hos erotiklust.se som heter Master & Servant Set deras artikel nr: 215815 .Det tror jag ska räcka för att hålla honom kvar;)
    du måste berätta här hur det gick sen och vad ni gjorde! något som alltid funkar är att retas mycket, göra det långsamt varierat med snabbt, upp till han nästan kommer för att sen sluta, ögonbindel är nice med, men allt detta vet du säkert redan :)
  • ssoonnyy

buttplug är spännande leksak och väldigt tabu..

jag skulle gärna använda en sån på min flickvän när jag känner mig lite extra dominant

trycka ner henne på mage i sängen, händerna på ryggen, handbojorna och ögonbindeln på, olja in hennes hål och massera in pluggen.. sen får hon ställa sig på knä och suga tills jag sprutar henne i munnen..kanske sätta fast en "ägg-vibrator" mot klittan också som jag kan leka med under tiden.

mmmm. gud va skönt det hade varit.. blir ju sugen nu.. men vet inte vad hon hade sagt.. hon hade säkert gått med på det, men man vill ju att hon ska gilla det och bli sådär galet kåt av det med :)

Svar på tråden Gillar ni buttplug?