• Bodil1982

Gillar ni buttplug?

Hallåj

Vi hade igår en vild diskution där vi snackade lite sex och kom in på buttplug, som jag älskar. Det var många som bara vägrade att ens tänka tanken (Vi var bara tjejer). Av 11 var vi 3 som gillar det.  Och fler sa att det nästan inte är någon som gillar det. Ok man behöver inte börja med stora saker utan får öva upp sig.

Är det så att många inte giller det?
    Eller vågar ni bara inte test utan tycker att det är fel?
    Vad tycker ni? (tjejer)

Jag älksar att använda buttplug

• Svar på tråden Gillar ni buttplug?
  • Bodil1982

Det finns en modell som jag började med den e jättamjuk liten som en tumme och sitter kvar perfekt.

Anonym skrev 2010-03-04 18:17:14 följande:
    Har aldrig testat tillsammans med en partner men är jättesugen! Inte så grov får den vara tror jag, utan mer som ett tjockt finger. Och så vill jag att den ska vara mjuk. Älskar anal stimulans. Men inte regelrätt analsex!
  • Bodil1982

Jag handlar bara på ett ställe på nätet som jag gillar men det blir bara gnäll om jag lägger upp en länk här, så skicka mig ett mail så ska du få produktnamn och hemsida..

Anonym skrev 2010-03-04 18:31:00 följande:
    Vart har du fått tag på den?
  • Bodil1982

Erotiklust.se
    Artnr:  69826  Namn: UniPlug Smoke Small

Finns i olika färger men jag gillade den. Den e grym och jag rekomenderar den varmt.

• Bodil1982

Har du någonsin testat?
    Eller är det som kompisarna och bara tycker att "man inte ska vara där och pilla"
    Jag får iallafall mycket starkare orgasmer med en plugg.

Cybermorsan skrev 2010-03-04 18:56:43 följande:
    Aldrig provat. Har en killkompis som älskar det däremot, men det är inte min grej känner jag ;) Annars har jag nog provat det mesta, ja nästan iallafall
  • Bodil1982

Visst bestämmer man själv men det är ju kul att diskutera.
    Jag skiter i vad de tycker min plugg åker in jämt...

Cybermorsan skrev 2010-03-04 23:00:51 följande:
    Ps..jag har kompisar som är lika frigjorda som jag och jag har kompisar som är rätt pryda, oavsett vilket betyder deras åsikt inget, det är ju jag själv som avgör vad som verkar tilltalande eller inte ;) Pps. Dumt att man inte kan editera själv i sina inlägg så man slipper skriva ett inlägg till och lägga till det man glömde.
  • Bodil1982

Japp det tänder mig och killen gillar det (efter ett tag ;)

Anonym (Man) skrev 2010-03-06 13:24:24 följande:
    Någon av er kvinnor som gillar att använda den på er kille?
  • Bodil1982

69an han ovanför, suger honom och stoppar in den samtidigt lite pilligt i början men man lärsig...

Anonym (Man) skrev 2010-03-06 14:43:48 följande:
    Runkar du honom samtidigt eller hur gör ni? e nyfiken på det själv, men sambon är det inte tyvärr
  • Bodil1982
    En nybörjar plugg som är grym..

Erotiklust.se
    Artnr:  69826  Namn: UniPlug Smoke SmallFinns i olika färger men jag gillade denoch även killen. Den e grym och jag rekomenderar den varmt.
    Bodil1982 skrev 2010-03-06 17:59:21 följande:
    69an han ovanför, suger honom och stoppar in den samtidigt lite pilligt i början men man lärsig...
    Anonym (Man) skrev 2010-03-06 14:43:48 följande:
    Runkar du honom samtidigt eller hur gör ni? e nyfiken på det själv, men sambon är det inte tyvärr
  • Bodil1982

Vad kan man säga hahahahahah

Dr Börje skrev 2010-03-06 19:27:10 följande:
    Jag har också funderat på att introducera en sk buttplug i sängkamaren. Dock rätt säker att den skulle mottas med skepsis. Men det är inte därför jag skriver.... Butplug. Namnet på typen av artikel Alltså..... Plug. En plugg är ju något man använder för att sätta stopp för något. Fråga en rörmokare. Att plugga igen något för att hindra något från att komma ut (vatten, avlopp osv). Kunde dom inte ha valt något annat namn? Buttvafansomhelst....men inte plug. Älskling..är du orolig i magen? Vänta lite så hämtar jag buttplugen. Njaee...... Jag vet...min hjärna skenar iväg igen.
Svar på tråden Gillar ni buttplug?