Gillar ni buttplug?
Anonym (Nice) skrev 2010-03-07 03:11:29 följande:
Vad binder du honom med?
Måste bara testa det ....
Haha imorgon ikväll blir det binda av när han kommer hem :) jag beställde idag ett kit hos erotiklust.se som heter Master & Servant Set deras artikel nr: 215815 .Det tror jag ska räcka för att hålla honom kvar;)
Det såg lite avancerat ut vi får nog börja med det jag beställt men det kan vara värt att kolla upp lite literartur när vi blivit mer vana ;)
Vi får väl se vem som tillslut blir bunden
Mer info kommer :)
Jag håller man får börja men en liten mjuk som jag rekommenderade tidigare är jättebra och arbeta uppåt.
Hur stora använder ni alla (vana) idag?
Det var helt underbart. Tänk att man inte testat det tidigare.
Nu har även jag fått bli bunden och jag vill bara rekommendera alla att testa. Jag säger bara WOW!
Han var först på tur att få sig en liten överraskning, så när han kom hem från jobbet hade jag satt på mig lite sexiga kläder som skulle locka honom vilket det gjorde!
Jag hade förberätt inne i vardagsrummet med det nyinköpta bdsm kitet.
istället för att binda honom i sägen fick det bli soffan, på med ögonbindel först och sedan börja binda honom (väldigt lätt med kitet). Han verkade bli lite nervös först men efter att jag bundt fast honom ordentligt började jag försiktig att smeka och massera honom en liten stund vilket tillslut avslutades med oralsex till hans extas.
Efter det var det bara att byta om, knyta upp och låtsas som att inget hade hänt, och jag kan lova att det retade upp honom.....
De ska jag testa ;)
Det är bara att öva Hoppas glädjen kommer snart
Hur liten bör den då vara?
Med vibrationer tycker jag är grymt bra Men en som riktigt mjuk är ochså bra..
Jag tycker också att 800 för en plugg låter dyrt.
Där jag handlar finns det väldigt många bra och betydligt biligare.
Kan bara hålla mé det tar orgasmerna till nya höjder :)