• Bodil1982

Gillar ni buttplug?

Har aldrig testat binda honom med det ska nog testat..

Anonym (Nice) skrev 2010-03-07 03:11:29 följande:
    Vi började testa för några år sedan och min sambo älskar det !! Det kan ju vara lite tabubelagt och nervöst i böran men nu har vi flera och han använder även dildos :) Jag brukar smeka/suga honom samtidigt, ibland binda honom och riktigt stimulera alla erogena zoner han har B) . Rekommenderas varmt !
  • Bodil1982

Vad binder du honom med?

Anonym (Nice) skrev 2010-03-07 03:11:29 följande:
    Vi började testa för några år sedan och min sambo älskar det !! Det kan ju vara lite tabubelagt och nervöst i böran men nu har vi flera och han använder även dildos :) Jag brukar smeka/suga honom samtidigt, ibland binda honom och riktigt stimulera alla erogena zoner han har B) . Rekommenderas varmt !
  • Bodil1982

Måste bara testa det ....

Anonym (Nice) skrev 2010-03-07 17:20:41 följande:
  • Bodil1982

Haha imorgon ikväll blir det binda av när han kommer hem :) jag beställde idag ett kit hos erotiklust.se som heter Master & Servant Set deras artikel nr: 215815 .Det tror jag ska räcka för att hålla honom kvar;)

Anonym (Nice) skrev 2010-03-07 17:20:41 följande:
  • Bodil1982

Det såg lite avancerat ut vi får nog börja med det jag beställt men det kan vara värt att kolla upp lite literartur när vi blivit mer vana ;)
    Vi får väl se vem som tillslut blir bunden {#lang_emotions_sealed}

Anonym (Nice) skrev 2010-03-08 20:47:36 följande:
    Hoppas ni får riktigt trevligt Gillar ni bondage så finns det böcker som illustrerar www.lustfyndse/sexleksaker/jamforpriser/bon... Sen finns det bondage-tejp också som fungerar riktigt bra, om ni vill variera er
  • Bodil1982

Mer info kommer :)

ssoonnyy skrev 2010-03-09 00:23:41 följande:
    du måste berätta här hur det gick sen och vad ni gjorde! något som alltid funkar är att retas mycket, göra det långsamt varierat med snabbt, upp till han nästan kommer för att sen sluta, ögonbindel är nice med, men allt detta vet du säkert redan :)
  • Bodil1982

Jag håller man får börja men en liten mjuk som jag rekommenderade tidigare är jättebra och arbeta uppåt.
    Hur stora använder ni alla (vana) idag?

tjockis skrev 2010-03-09 22:33:15 följande:
    Jag älskar det! Klart man inte kan köpa den största och förvänta sig att man gillar det utan man får ju "arbeta sig upp". Trodde aldrig jag skulle tycka om att ha någonting där bak, hade fördommar som dom flesta andra, men efter att ha börjat med buttplugs har jag svårt att tänka mig sex utan dom.
  • Bodil1982

Det var helt underbart. Tänk att man inte testat det tidigare.
    Nu har även jag fått bli bunden och jag vill bara rekommendera alla att testa. Jag säger bara WOW!

• Bodil1982

Han var först på tur att få sig en liten överraskning, så när han kom hem från jobbet hade jag satt på mig lite sexiga kläder som skulle locka honom vilket det gjorde!
    Jag hade förberätt inne i vardagsrummet med det nyinköpta bdsm kitet.
    istället för att binda honom i sägen fick det bli soffan, på med ögonbindel först och sedan börja binda honom (väldigt lätt med kitet). Han verkade bli lite nervös först men efter att jag bundt fast honom ordentligt började jag försiktig att smeka och massera honom en liten stund vilket tillslut avslutades med oralsex till hans extas.
    Efter det var det bara att byta om, knyta upp och låtsas som att inget hade hänt, och jag kan lova att det retade upp honom.....

Anonym skrev 2010-03-12 18:42:53 följande:
    vad roligt ! kan du inte berätta lite detaljer om vad ni gjorde ? ;)
  • Bodil1982

De ska jag testa ;)

Anonym (Nice) skrev 2010-03-13 00:35:34 följande:
    Bra början   Prova att börja som du gjort och just innan det går för honom så slutar du - så kan man hålla på i flera timmar... Plågsamt men skööööönt B-) Eller binda fast honom och låta honom se på när du tillfredställer dig själv... Så får han vackert vänta... Hehe...
  • Bodil1982

Det är bara att öva {#lang_emotions_sunny} Hoppas glädjen kommer snart

Krampen skrev 2010-03-13 10:17:04 följande:
    jag har också en some inte riktigt går in men jag " övar" ofta ! Har tyvärr ingen att dela min  glädje som du !
  • Bodil1982

Hur liten bör den då vara?

Bea Lind skrev 2010-03-17 10:51:25 följande:
    Det där var ju riktigt upphetsande! Vi har försökt med buttpluggar men det går liksom inte. Brukar börja med ett finger och sen två. Är jätteskönt så länge han smeker mig. Men gör ont så fort han slutar. Och slutar han inte smeka mig så får jag snart orgasm. Och så fort jag fått dt så gör det för ont så det går inte längre. Någon som har något tips på hur man kan göra? I fantasin vill jag ha en liten plugg som man sen pumpar upp till en större. Någon som vet om det finns såna?
  • Bodil1982

Med vibrationer tycker jag är grymt bra Men en som riktigt mjuk är ochså bra..

Anonym (svampen) skrev 2010-03-16 16:47:32 följande:
    Gilla grejen, men har ingen som passar :( Vad föredrar ni andra, med eller utan viberationer? Skulle vilja ha en som drivs med vanliga baterier, inte är för stor och helst i silicon, hittade en som lät bra men den kostade 800 kr, lite mycket kanske...
  • Bodil1982

Jag tycker också att 800 för en plugg låter dyrt.
    Där jag handlar finns det väldigt många bra och betydligt biligare.

Anonym (svampen) skrev 2010-03-16 16:47:32 följande:
    Gilla grejen, men har ingen som passar :( Vad föredrar ni andra, med eller utan viberationer? Skulle vilja ha en som drivs med vanliga baterier, inte är för stor och helst i silicon, hittade en som lät bra men den kostade 800 kr, lite mycket kanske...
    zara skrev 2010-03-18 10:51:29 följande:
    Kika på någon erotikbutik på nätet..det brukar finnas medi sortimentet uppblåsbara buttpluggar om det är en butik med brett sortiment. Kan starkt rekomendera det , inte bara för "nybörjare" utan även bra för lite mer avancerade lekar:) Har flera buttpluggar och iom att vi rätt ofta har just snalsex så används dom rätt fligigt..men en av dom funkar ändå inte och jag tror att det beror på att den är för spetsig..den funkar helt enkelt inte och antar att man mer eller mindre låser sig psykiskt när man känner att det inte är bra. 800 för en buttplugg med vibrator tycker jag låter väl dyrt..ibland kan det löna sig att leta runt lite på olika ställen .
  • Bodil1982

Kan bara hålla mé det tar orgasmerna till nya höjder :)

Anonym (butt) skrev 2010-03-30 19:25:18 följande:
    Älskar min buttplug, får så otroligt härliga orgasmer när han knullar mig i fittan och buttpluggen där bak. Därför är det oftast han som tar fram den, för han vill verkligen ge mig de bästa orgasmerna ever, alltid.
Svar på tråden Gillar ni buttplug?