Vill ha mer sex...och mer vågat sex
Jag är kanske rätt ovanlig, men jag har aldrig haft analsex, är snart 40. När jag träffade min man för nästan tio år sedan pratade vi flyktigt om det. Jag sa då att jag inte tyckte det var något som jag skulle vilja göra. Det kändes så då. Sedan har vi aldrig pratat om det mer. Ångrar att jag var så emot det då!
Nu känns det som om jag skulle vilja prova det men vi har sällan sex, och när vi väl får till det så är det bara enahanda... såå tråååkigt. Jag har bett honom ta initiativ ibland, eftersom det i princip alltid är jag som får igång sexet här hemma. Men det blir inte så i alla fall och det sårar mig.
Jag skulle gärna också prova att göra lite nya saker, min man skulle troligtvis bli förvånad om han visste det. Som att få smisk till exempel. Kan bli väldigt kåt av att läsa om hur andra gör.
Vad säger ni män som lever i förhållanden utan analsex, smisk och lite mer vågade saker, saknar ni det? Och framförallt, kan ett ganska slentrianmässigt sexliv livas upp och bli bättre efter flera års tråkigt vaniljsex...? Om ni hade en fru som plötsligt började föreslå en massa saker ni aldrig gjort, hur skulle ni reagera?
Jag tar förstås gärna emot tips och råd av tjejer också