• lillronya

Nova Star-tråden 6

Ännu en gång dags för en ny tråd där vi kan diskutera de fina kläderna från Nova Star!

Länk till en gammal tråd där det finns länkra till flera butiker som säljer NS.
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40651564.html

Butiker som tillkommit efter listan gjordes:
    www.busloppan.se
    www.smavi.se
    www.klkids.se

Bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50807031.html

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Svar på tråden Nova Star-tråden 6
  • Line80
    AochJsMamma skrev 2010-03-25 10:42:29 följande:
    Goddag i tråden!!! Fina bilder som vanligt Lillronya!!! Hörrni, jag har kommit på att jag kanske ska köpa de svarta shortsen oxå till i sommar. men nu undrar jag, är de i samma material som denimshortsen??Eller med som safari brallsen?Ang ytterkläder så fick A igår sin 9:e lurv från Matador i stl 92, han har även 2 NS fleece som jag gillar skarpt. Den gråa med luva o den röda utan. Sen så har han ett gäng ws från POP oxå, men det är ju en annan historia.. Iallafall, vad jag vill få sagt är att man ALDRIG kan ha för många fleece/lurvar/Ws!! Vet inte om du vill ha en flick eller pojkig lurv Line, men kolla på Matador, de har erbjudande på den gråa lurven med blå kanter nu (veckans klipp)
    vill ha allt utom grå å det ska va både pojk å flick
    men tack ändå!
    Mamma till Nicole 2002 & Colin 2005
  • Ocikatten
    Line80 skrev 2010-03-25 10:47:23 följande:
    vill ha allt utom grå å det ska va både pojk å flick men tack ändå!
    Kanske därför de rear den gråa??
  • AochJsMamma
    lillronya skrev 2010-03-25 10:44:35 följande:
    Tack tack!De svarta shirtsen är i samma material som safaribrallorna.
    toppen! tvekade innan eftersom jag tänkte att svart och ett tjockt denimtyg inet gjorde en bra kombination i sommar Men då så, då får det bli ett par såna..men har shoppat så mkt på senaste så det får vänta lite till, helst får det ju komma nån 20% oxå, brukar ju dyka upp nån sån en bit in i säsongen.. så snart kanske?
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • lillronya
    AochJsMamma skrev 2010-03-25 10:50:55 följande:
    toppen! tvekade innan eftersom jag tänkte att svart och ett tjockt denimtyg inet gjorde en bra kombination i sommar Men då så, då får det bli ett par såna..men har shoppat så mkt på senaste så det får vänta lite till, helst får det ju komma nån 20% oxå, brukar ju dyka upp nån sån en bit in i säsongen.. så snart kanske?
    Ja lite rea hade inte varit fel.
  • AochJsMamma

kan berätta att den ljusgråa var den som sålde slut snabbats i många butiker, tex minishop här i GBG. Jag har både virgil och den gröna som jag inte minns namnet på (från våren) och älskar dem, speciellt virgil. Men gillar den ljusgråa oxå, speciellt med klarblå NS mössa till.

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Ocikatten
    AochJsMamma skrev 2010-03-25 10:52:46 följande:
    kan berätta att den ljusgråa var den som sålde slut snabbats i många butiker, tex minishop här i GBG. Jag har både virgil och den gröna som jag inte minns namnet på (från våren) och älskar dem, speciellt virgil. Men gillar den ljusgråa oxå, speciellt med klarblå NS mössa till.
    Men nu har jag ju köpt den svarta NS mössan så då funkar det inte med ljusgrå! {#lang_emotions_wink}
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-03-25 10:51:46 följande:
    Ja lite rea hade inte varit fel.
    Rea?! När, var, hur? Jag är med!! {#lang_emotions_tongue_out}
  • ängeln83
    Line80 skrev 2010-03-25 10:41:33 följande:
    nej våren finns ju inte på rea men tänkte nån annan färg än grå som vi har nu..tradera har jag kollat.. men vill helst inte ha en begagnad.
    Vill du ha pojk eller flickfärg? Vilken storlek?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • lillronya
    Ocikatten skrev 2010-03-25 10:57:40 följande:
    Rea?! När, var, hur? Jag är med!!
    Jag med!
    Får väl hojta här åt varandra om vi hittar nåt.

Jag har ju precis köpt två molofleecar på rea så jag får väl vara nöjd. Fick ju hem de igår.
Svar på tråden Nova Star-tråden 6