• lillronya

Nova Star-tråden 6

Ännu en gång dags för en ny tråd där vi kan diskutera de fina kläderna från Nova Star!

Länk till en gammal tråd där det finns länkra till flera butiker som säljer NS.
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40651564.html

Butiker som tillkommit efter listan gjordes:
    www.busloppan.se
    www.smavi.se
    www.klkids.se

Bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50807031.html

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Svar på tråden Nova Star-tråden 6
  • AochJsMamma
    Varför ny tråd?? Har det redan gått tre månader?
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • lillronya
    AochJsMamma skrev 2010-03-04 21:48:29 följande:
    Varför ny tråd?? Har det redan gått tre månader?
    Ja det hade visst det....
  • AochJsMamma
    lillronya skrev 2010-03-04 21:49:35 följande:
    Ja det hade visst det....
    hihi där ser man..

Förresten! Idag provade jag årets denim shorts i 86 på 82 cm Alexander, satt helt ok! 80 hade oxå funkat, men dessa satt inte fult på nåt sätt, liiite långa men snyggt långa. Turkosa hooden i 92 satt oxå bra, bara lite lång i ärmarna, men ÅH vad fin den är! {#lang_emotions_heart}  Resten hann jag inte prova förrän han hade tröttnat!
  • lillronya
    AochJsMamma skrev 2010-03-04 21:53:02 följande:
    hihi där ser man..Förresten! Idag provade jag årets denim shorts i 86 på 82 cm Alexander, satt helt ok! 80 hade oxå funkat, men dessa satt inte fult på nåt sätt, liiite långa men snyggt långa. Turkosa hooden i 92 satt oxå bra, bara lite lång i ärmarna, men ÅH vad fin den är!   Resten hann jag inte prova förrän han hade tröttnat!
    Jag har fortfarande inte fått prova shortsen på E.

Bra attd et funkade!
    Hooden är tokfin!!
  • Pink Muffin

Nån som tvättat nya t-shirten?? Tvättade sonens för första gången igår kväll och nu är trycket helt sprucket och börjar lossna...! Måndagsex. eller är det lönlöst att byta den till en ny?

♥♥♥ Signe 050204 ♥♥♥ Alfred 061108 ♥♥♥ Valter 080621 ♥♥♥
  • AochJsMamma
    Pink Muffin skrev 2010-03-05 06:48:08 följande:
    Nån som tvättat nya t-shirten?? Tvättade sonens för första gången igår kväll och nu är trycket helt sprucket och börjar lossna...! Måndagsex. eller är det lönlöst att byta den till en ny?
    hmm svårt att svara på..testa att byta till en ny, händer samma igen så ta något annat.
  • lillronya
    Pink Muffin skrev 2010-03-05 06:48:08 följande:
    Jag har tvättat våra ett par gånger redan och de är fortfarande fina.
    Byta till en ny.
  • Pink Muffin
    lillronya skrev 2010-03-05 08:08:02 följande:
    Jag har tvättat våra ett par gånger redan och de är fortfarande fina. Byta till en ny.
    Bra. Det var det jag ville höra. Tänkte ju beställa kläder från webshop, men tröja och ett par jeans köpte jag hos min lokala återförsäljare. Reklamationen blir ju lite enklare då!
    ♥♥♥ Signe 050204 ♥♥♥ Alfred 061108 ♥♥♥ Valter 080621 ♥♥♥
  • lillronya
    Pink Muffin skrev 2010-03-05 08:26:14 följande:
    Bra. Det var det jag ville höra. Tänkte ju beställa kläder från webshop, men tröja och ett par jeans köpte jag hos min lokala återförsäljare. Reklamationen blir ju lite enklare då!
    Absolut är det lättare hos en lokal butik.
  • ängeln83

lillronya

Ååååh va söta dina busar är{#lang_emotions_heart}

Vad är det för jeans E har på dom sista bilderna?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Nova Star-tråden 6