Längtan efter körsbärsblom
Heeej! Duktiga Fluffiga som gjorde en ny tråd!!! Jag har snödroppar i min trädgård...på en jättelite brun fläck i rabatten står dom, helt omgivna av snö....
Heeej! Duktiga Fluffiga som gjorde en ny tråd!!! Jag har snödroppar i min trädgård...på en jättelite brun fläck i rabatten står dom, helt omgivna av snö....
Juleja:
Du kan sätta ner dina lökar nu, men de kommer dröja innan de blommar, har du otur blommar de inte förrän nästa år, de behöver kylan i jorden...Så spara dom du till höst projekten
.
Gräsmattor är det likadant med, de tar sig bäst om man planterar dem på hösten...så den har nog klarat sig ska du se ![]()
Jag ska se om jag inte kan ta bilder på snödropparna ikväll eller imorgon bitti. Just nu ser det nästan bisart ut för det är en sån rimfrost på träden och jag har nästan en meter snö kvar...
Tjock kulan: Inte så himla mycket söder om dig... Du bor väl i Helsingborgstrakten om jag inte minns fel? Jag bor i mitten av Skåne. Var i Malmö i söndags, där var det helt snöfritt och Vintergäck i parkerna!!!
Juleja:
Du borde väl ligga i zon 2?