Anonym (slarva) skrev 2010-03-06 21:35:36 följande:
Samma sits som jag var i.Som kostade mig 26000:- för 13 år sedan.
JAg fick ett arv för ett tag sedan och hade stora planer på att göra en once in a lifetime-resa med hela familjen. HAr varit ensam med mina barn och aldrig haft råd att resa. Känner att jag hellre slipper att ha ont och just nu får det kosta va det vill. Har för tillfället även testat att smörja in lite tigerbalsam längs käken, vet inte om det kommer att hjälpa men det är ett försök så gott som något annat.
Anonym (höl) skrev 2010-03-06 21:44:16 följande:
Lustgasen gör underverk! Dom ger ju bedövningen efter att man kommit igång med lustgasen så är man spruträdd så reagerar man inte. Jag har sjuk tandläkarskräck och har fått inskolas fram och tillbaka. Hon satte mig på lustgasbehandling just för att jag är så rädd och inte slappnar av. Men lustgasen så höll jag på att somna. Du kan kanske ringa och be om lugnande innan? Jag fick erbjudande om det. Men tog det inte för att slippa biverkningar
Men får man BÅDE lustgas och bedövningsspruta? Är det inte lite överkurs? Jag fick lustgas när jag skulle ha mina barn och redan då sket jag i hela världen =) och dosen hos tandläkaren ska viss va högre.
Tror dock att jag vill ha lugnande innan. När jag ringde och bokade tiden var jag alldeles skakig i hela kroppen när jag la på luren. Hoppas jag kommer iväg.