• FH Mamma

Synligt hål i tand

Anonym (äckel tand) skrev 2010-03-13 22:43:20 följande:
    jag har nu vart iväg och fixat tanden :) det tog jätte lång tid ! fick bedövning och sedan TVÅ sprutor ( jag är livräd för sprutor) Det var så frutansvärt obehagligt  ! ska ta mig fan vara NOGA med mina tänder nu så jag slipper vara med om det igen. har även fått en ny tid för undersökning av alla tänder. hoppas inga mer hål ! jag hade gratis tandvård ! fram till min 21 års dag. tacka gud för det =)
    Vad skönt. Spana in mitt galleri om du får lust att avboka den nästa tiden...
  • FH Mamma
    Libbe7 skrev 2010-03-23 20:19:47 följande:
    Oh halledar..........ja va ska man säga. Men jag lovar att INTE avboka. Hur klarar du det? Vad har hänt? Nu skäms jag över mig själv lite granna
    Att kräkas konstant i 3 månader utan att ens läkare tycker det är konstigt efter en magsäcksoperation och sen får man näringsbristsjukdom på det.

Men sen i måndags ser jag inte ut så. Hur jag ser ut vet jag inte själv men jag gissar att när jag var sövd försvann nog mina sista 23 tänder ut ur munnen ont gör det iaf.
  • FH Mamma

i mitt galleri under starka bilder har jag lagt in 2 kanske lite suddiga bilder hur jag ser ut i munnen idag. De vita trådarna finns där för de har sytt.

• FH Mamma
    Libbe7 skrev 2010-03-28 23:29:43 följande:
    Snälla rara lilla du......jag tycker så in i helvete synd om dig. Hur klarar du dig? Fattar inte va ja skulle in o glo på bildena för......=) Va rädd om dig
    det har gjort ont som konstant tandvärk ett tag men nu blir det förhoppningsvis mindre värk hoppas jag.

När allt är läkt kommer jag få en tandprotes. Jag kommer inte ha råd att sätta in lösa tänder och titanskruvar så det blir ungefär samma sorts protes som min mormor hade.
Svar på tråden Synligt hål i tand