• Anonym (vill jag detta)

wetsex

jag har fått en förfrågan om jag skulle kunna tänka mig att ha wetsex med en kille.

alltså denna killen är allt jag någonsin skulle kunna drömma om och lite till. det är bara detta här med wetsexet..

vet inte om det är något som jag skulle klara av...

kan man lära sig att tycka om det???

vad säger ni.... kan man lära sig att tycka om wetsex

• Svar på tråden wetsex
  • Gung Ho

Har provat wet 'light' ett par gånger med tidigare tjej. Det var väl ganska häftigt, men mest för att det var så 'weird' sas. Vi gjorde det i duschen och höll oss från ansikte och så... Inget jag behöver uppleva igen, men inget jag skulle avböja om jag fick förfrågan igen.

ja denna killen är ju mera hardcore...

• Anonym (xXx)

Det viktigaste i frågan är väl om detta är något du själv kan tända på?
    Gå in på sådanna sidor på nätet, se filmklipp, vad känner du, blir du upphetsad eller kanske avtänd?
    Blir du upphetsad, testa, håll dina gränser, hur långt du kan gå, inte vad han vill, gör på honom, låt honom göra på dig om du vill, det finns dusch o tvål som fixar allt.
    Undvik ansikte o mun i början tills du själv vet vad du vill-
    Gör aldrig något du inte vill för någon annan skull.
    Det är skönt och upphetsande, men det är lätt för mig att säga som tänder på det.

Anonym (xXx) skrev 2010-03-06 04:20:28 följande:
    Det viktigaste i frågan är väl om detta är något du själv kan tända på?Gå in på sådanna sidor på nätet, se filmklipp, vad känner du, blir du upphetsad eller kanske avtänd?Blir du upphetsad, testa, håll dina gränser, hur långt du kan gå, inte vad han vill, gör på honom, låt honom göra på dig om du vill, det finns dusch o tvål som fixar allt.Undvik ansikte o mun i början tills du själv vet vad du vill-Gör aldrig något du inte vill för någon annan skull.Det är skönt och upphetsande, men det är lätt för mig att säga som tänder på det.
    jag vet inte om jag skulle tända på det... jag skulle tända för att han tänder på det... utöver det så vet jag inte... för jag har ju aldrig provat.
  • Anonym (Njaaa)

För mig är detta svårt att förstå sig på, men jag dömer inte andra som vill... men som sagt jag skulle nog vänligt men besämt säga nej. Jag skulle inte vilja prova.

Anonym (Njaaa) skrev 2010-03-06 15:51:49 följande:
    För mig är detta svårt att förstå sig på, men jag dömer inte andra som vill... men som sagt jag skulle nog vänligt men besämt säga nej. Jag skulle inte vilja prova.
    om du hade frågat mig detta för 6 månader sedan så hade jag sagt samma sak till dig... men när det gäller honom så är jag villig till nästan allt... även att prova wet
  • Anonym (Njaaa)

Ja men det låter väl härligt? Att han fått dig att tänka om? Jag tror säkerligen att man kan lära sig tycka om nya saker, det vore ju trist annars.

Vad innebär detta med wetsex för honom då? Jag vet inte alls hur det går till, har han förklarat närmare hur han vill att ni gör?

Anonym (Njaaa) skrev 2010-03-06 15:57:29 följande:
    Ja men det låter väl härligt? Att han fått dig att tänka om? Jag tror säkerligen att man kan lära sig tycka om nya saker, det vore ju trist annars.Vad innebär detta med wetsex för honom då? Jag vet inte alls hur det går till, har han förklarat närmare hur han vill att ni gör?
    det är här det blir komplicerat... han säger att han endast tänker på mig som en god vän... och att han endast vill ha mig som vän..

men jag anser inte att man testar sina vänners undergivenhet för att "bara se" så att säga.. jag anser inte heller att man visar wetfilmer och frågar om detta är något som sin vän kan tänka sig.

självklart så säger han detta då så som det skulle vara en allmän fråga.. alltså allmänt prat. han menar på det att han då visade mig dessa för att jag skulle se om det var något som jag tände på....

hmm detta är en lite rörig soppa... men oas... han är skitläcker... jag vill ha honom... och tillsammans med honom så blir jag som lera i hans händer som han kan forma som han vill
    Anonym (Njaaa) skrev 2010-03-06 15:57:29 följande:
    Ja men det låter väl härligt? Att han fått dig att tänka om? Jag tror säkerligen att man kan lära sig tycka om nya saker, det vore ju trist annars.Vad innebär detta med wetsex för honom då? Jag vet inte alls hur det går till, har han förklarat närmare hur han vill att ni gör?
    insåg att jag glömt att svar på frågan... wet för honom innebär att han ska kissa över hela tjejen inklusive i hennes mun och hon ska då svälja detta... och det är väl där som jag backar.... tycker att det verkar väldigt äckligt...

men som jag skrev till honom igår.. att allt är en vanesak.. en träningssak
Svar på tråden wetsex