• Anonym (vill jag detta)

wetsex

jag har fått en förfrågan om jag skulle kunna tänka mig att ha wetsex med en kille.

alltså denna killen är allt jag någonsin skulle kunna drömma om och lite till. det är bara detta här med wetsexet..

vet inte om det är något som jag skulle klara av...

kan man lära sig att tycka om det???

vad säger ni.... kan man lära sig att tycka om wetsex

• Svar på tråden wetsex

*puffar*

• Gung Ho
    Anonym (vill jag detta) skrev 2010-03-06 04:01:24 följande:
    ja denna killen är ju mera hardcore...
    Hmm, men skall man 'prova' så behöver man ju inte börja med 'hardcore'. Det gäller väl det mesta...

Sedan kan det ju spela roll mer konkret hur han önskar göra detta. Tex vem som skall vara den 'dominanta' partern eller om båda skall vara lika aktiva. I mitt fall var det hon som ville vara den 'aktiva', tvärt om hade jag inte ens vilja prova.
    Add3 skrev 2010-03-06 22:52:26 följande:
    Hmm, men skall man 'prova' så behöver man ju inte börja med 'hardcore'. Det gäller väl det mesta...Sedan kan det ju spela roll mer konkret hur han önskar göra detta. Tex vem som skall vara den 'dominanta' partern eller om båda skall vara lika aktiva. I mitt fall var det hon som ville vara den 'aktiva', tvärt om hade jag inte ens vilja prova.
    han vill vara den dominante och att jag då ska vara den undergivne.
    han är den aktiva och jag den som är passiv
  • Gung Ho
    Anonym (vill jag detta) skrev 2010-03-06 23:56:51 följande:
    han vill vara den dominante och att jag då ska vara den undergivne. han är den aktiva och jag den som är passiv
    Brukar det vara så vid andra sexlekar menar du?
    En del av min 'njutning' var ju att vi vände på den 'vanliga' aktiv/dominans rollen. Normalt brukar (eller i detta fall, brukade) jag vara ganska aktiv/dominant, men när vi provade wet så var det hon...

Men som sagt, om du iaf vill ge det en chans, börja 'light' så att säga och håll er i duschen. Gillar man det inte så är det ju borta på ett kick... Vill man börja ännu mer soft så har man duschen på, då 'känns' det ju inte ens men man ser det ju.
  • Anonym (Skönt)

Mon sambo och jag har wetsex ofta, tänk vad skönt att sitta  i duchen och hon står och kissar på mig, hela mig och jag sitter med öppen mun och dricker det som kommer i munnen, det är undebart förspel för ett lyckat knull

• Anonym (var skeptisk)

Jag var skeptisk till det när jag träffade min nya, men testade och tyckte det var okej. Sedan började jag gilla det och nu (2 år senare)är det jag som tjatar om att ha det och dricka hans urin och han klagar inte direkt. Så man kan börja gilla det, inga problem! Men jag tycker badkaret är för kallt så vi har latexlakan på sängen och ett vanligt lakan på och sedan sköljer vi av. Lite bökigt men skönt.

• villiga Lisa

ja det smakar som cider med en tesked salt i. jag tycker det är gott så jag dricker min killes piss varje dag och mitt tar jag i ett glas som vi har på toan,

min kille gillar också piss så även han dricker så ofta han kommer åt.
  • Johan Soaking
    Anonym (var skeptisk) skrev 2010-03-08 23:12:49 följande:
    Jag var skeptisk till det när jag träffade min nya, men testade och tyckte det var okej. Sedan började jag gilla det och nu (2 år senare)är det jag som tjatar om att ha det och dricka hans urin och han klagar inte direkt. Så man kan börja gilla det, inga problem! Men jag tycker badkaret är för kallt så vi har latexlakan på sängen och ett vanligt lakan på och sedan sköljer vi av. Lite bökigt men skönt.
    Du verkar ju vara en osannolik drömkvinna... Jag ångrar bara att jag inte upptäckte våtsex tidigare i livet. Det är så fantastiskt skönt och upphetsande och intimt... Men det kan ju vara svårt att vara den som föreslår det första gången...
  • Anonym (marcus)

härligt med kiss,som rinner......

• Anonym (Najs)

Håller med alla här.
    Det är underbart snuskigt att dricka kiss direkt från musen.
    I love it.
    Extremt intimt, förbjudet, porrigt och häftigt.
    Precis som sex ska vara för att vara rikitigt kul.

• timri

Innan jag träffade min nuvarande kille så hade jag aldrig testat wet. Började lite försiktigt med att han kissade på mig i duschen. Gillar det mycket, känna det varma på min mus, på magen när han kissar på mig:-P

• Anonym

Här är en till som gillar kiss. Gillar båda att kissa o att bli kissad på. Älskar att ligga på rygg och bli slickad o pullad samtidigt som jag kissar lite.
    Sen är blir jag superkåt av att min sambo kissar på min fitta innan han knullar mig.
    Är en speciell intim känsla av att släppa alla hämningar och kissa på sin partner och låta det varma urinet bara rinna och komma.

• Letande mannen

Puffar för den som gillar kiss

• Anonym
    Anonym (vill jag detta) skrev 2010-03-06 16:20:23 följande:
    insåg att jag glömt att svar på frågan... wet för honom innebär att han ska kissa över hela tjejen inklusive i hennes mun och hon ska då svälja detta... och det är väl där som jag backar.... tycker att det verkar väldigt äckligt...

men som jag skrev till honom igår.. att allt är en vanesak.. en träningssak

Alltså - jag gillar också wet, men gillar inte alla delar av det ... Gillar inte heller att svälja MÄNGDER med urin, föredrar att bara slicka litegrann typ medan killen pissar. Man MÅSTE dock inte gilla att få det i munnen för att gilla wet överhuvudtaget, man kan avstå de delar man inte trivs med.
    Om du nu ska testa att ta det i munnen, så föreslår jag (låter äckligt, jag vet) att du smakar på ditt eget kiss först. Tycker du att det är äckligt, så är det ingen idé att du får killens piss i munnen, det lär inte bli någon angenäm upplevelse. 
  • Anonym (Mr Perfect)
    Anonym skrev 2012-07-23 23:57:17 följande:

Alltså - jag gillar också wet, men gillar inte alla delar av det ... Gillar inte heller att svälja MÄNGDER med urin, föredrar att bara slicka litegrann typ medan killen pissar. Man MÅSTE dock inte gilla att få det i munnen för att gilla wet överhuvudtaget, man kan avstå de delar man inte trivs med.
    Om du nu ska testa att ta det i munnen, så föreslår jag (låter äckligt, jag vet) att du smakar på ditt eget kiss först. Tycker du att det är äckligt, så är det ingen idé att du får killens piss i munnen, det lär inte bli någon angenäm upplevelse. 
    Har själv kört 'wet light' då... Hon satt på min bröstkorg i duschen och lät det flöda....väldigt upphetsande. Har slickat henne efter kissning men det räcker...
Svar på tråden wetsex