Inlägg från: Joico |Visa alla inlägg
  • Joico

kliar när han ammar

En del ska ju inte ha barn.. att vara mamma sitter inte i åldern, men mognad gör fan det. Du är alldeles för omogen för att ha barn. Håller med alla ovanstående på alla punkter, och lite därtill

• Joico
    livet med barn skrev 2010-03-10 10:38:07 följande:
     det är ju bättre att kolla upp det hos läkare/bm/sköterska och min sköterska sa att jag inte har svamp, hon sa att man hra det bara om barnet har det och min son har det inte så. Utan att vissa har helt enkelt bara ont när dom ammar.
    Och varför i hela h-vete ställer du då frågan på ett forum då?! När du själv sitter och säger att man ska kolla upp det hos en läkare, barnmorska eller sköterska. En snabb googling på ditt "problem" ger nästan enbart träffar på svamp. Ingen kan ju hitta på något annat bara för att du är så jävla säker på att du inte har svamp. Jag kan isf säga att du har kaviarsjukan i högerbröstet då, du har absolut inte svamp.
  • Joico
    livet med barn skrev 2010-03-10 10:49:52 följande:
    jag undrade vad man trodde att det kunde vara, jag bad inte om att bli diagnoserad + att jag även sa att jag skulle kolla upp det hos sköterskan och att jag hade tid där i måndags.
    Och det enda folk kunde gissa att det var, var just SVAMP. Och när du inte nöjde dig med det svaret så betedde du dig fruktansvärt omoget, otrevligt och otacksamt. Usch!
Svar på tråden kliar när han ammar