Inlägg från: Pepparkaksdeg |Visa alla inlägg
  • Pepparkaksdeg

Bugaboo-tråd nr 21

Måste bara inflika; SNYGG prickig suffla. Riktigt läckert! {#lang_emotions_kiss}
    Vem det nu var som hade sytt den

Hahaha! Inser nu att jag spytt PENGAR på folk ett tag! Trodde smileyn bara kräktes lite normalt,men nu såg jag dollar tecknen i ögonen och den RIKTIGA kräksmileyn en bit ner

• Pepparkaksdeg
    BamMyMan skrev 2010-03-07 16:43:51 följande:
    Måste fråga, jag har beräknat "nedsläpp" om cirka 3 veckor, behöver jag ha en åkpåse...?
    Jag skulle helt klart köpt en åkpåse!
    Kan man ju ha rätt länge till en nyfödd. Så skönt på våren att inte behöva bylsa på en massa kläder utan bara lägga bebisen i påsen.
    Och till nästa höst/vinter kommer du ju att behöva en ändå,så varför inte skaffa på en gång liksom.
  • Pepparkaksdeg
    Fröken Småland skrev 2010-03-09 17:58:26 följande:
    Vad kul det skulle vara att se och känna på en kopia för att jämföra.
    Inte bara kul,livsnödvändigt faktiskt!
  • Pepparkaksdeg

Är så djäkla nöjd med min fyndade 20l läderväska för 1600pix
    helt oanvänd,inplastad med alla lappar kvar.
    Blocket när det är som bäst!
    *myser*

• Pepparkaksdeg
    stinamaria skrev 2010-03-11 13:50:35 följande:
    Nu har jag köpt den:) Den ser väldigt fin ut tycker jag. Den är från 07 men inte alls sliten eller så. Kollade bromsarna och handtaget på plats samt letade efter rost. Har gått igenom den ännu lite mer här hemma nu och det ser bara bra ut. Behöver bara tvättas av lite nu efter att jag gått hem med den:P Bebisen kommer ju inte förrän i augusti så vi får se om jag blir nöjd då hehe. Men körde den hem och den kändes väldigt bra på den promenaden iaf.
    Jag tycker du gjorde rätt!
    Hade också gladeligen betalat samma pris för en äldre med gamla chassit än en nyare med det sämre. Det där måste ändå vara största missen i Buggans historia.
    Man gör en finare design på bekostnad av kvaliten.
    Helt galet att det först nu åtgärdat problemet!

Helt övertygad om att det iframtida Blocketannonser kommer att framgå mycket tydligt att "Det är det senaste Chassit på vagnen,bara byta gummi vid ev framtida glidande handtag"
    De som köpte vagn  -09 är nog de största förlorarna.
    Väldigt ny vagn,men ändå drar folk öronen åt sig.

Grattis för att ha blivit med vagn förresten!
  • Pepparkaksdeg
    Stargirl skrev 2010-03-11 19:30:06 följande:
    Faaaaaaaaaaaaan.....helt OT men en av mina kindtänder har spruckigt. Så jäkla irriterande och dyrt lär det bli.
    ;Men HU! :.-o
    Gör det ont?
    *går och borstar tänderna och skjöljer med flour*
  • Pepparkaksdeg
    Pepparkaksdeg skrev 2010-03-11 20:21:41 följande:
    ;Men HU! :.-oGör det ont?*går och borstar tänderna och skjöljer med flour*
    Nä,fan jag är inte full
    Skjöljer!
    Säg det en gång!
    Visst låter man packad?
    Nä,nu blev det heeeelt OT.....
  • Pepparkaksdeg
    solouniko skrev 2010-03-18 14:48:55 följande:
    Idag bestämde jag mig för att det var vår!  Så jag bytte till min fina vita bugga åkpåse och skaffade både bas och topp i brunt, käääär!  Såklart började det ju snöa nu bara därför!
    Hahaha! Sådär håller jag också på
    Kan typ plocka fram åkpåsen för en grillkväll i Augusti!
    Bara för att den är ny eller för att jag inte sett den på ett tag.
    Nu däremot är man ju sååå trött på allt vintrigt!
  • Pepparkaksdeg
    Candra skrev 2010-03-18 22:39:39 följande:
    Grattis till bebisen! När du är inne så är det ju enkelt att bara öppna påsen.
    Jo,det är klart hon kan. Men nu verkar det ju som att hon vill ha vagnen som säng också och då är det ju smidigt att kunna byta sängkläder .

Senast hade jag också en vagn som säng men den var enbart innevagn så den var ju bäddad som vanligt med plastad frotte´osv.
    Vet inte hur jag skulle löst det annars om jag använt samma vagn både inne och ute?
    Jo! Nu kom jag på! Hade bäddat med lakan i botten så det fanns där,sen om vi skulle ut så hade jag lagt åkpåsen ovanpå. I åkpåsen hade jag haft en liten kudde eller ett vikt örngott för att skydda mot spya.
    Kom jag sen efter promenad in och bebis sover så hade den fått legat kvar.
    Knäppt upp påsen,eller tagit bort överdelen helt och lagt på ordinarie filt.
    Sen till nästa sovtid så hadde jag para plockat bort påsen och lagt bebis.
    Eller lagt bebis på påsen om jag visste att vi skulle ut

Just det,GRATTIS till bebisen{#lang_emotions_baby}
  • Pepparkaksdeg
    Fröken Småland skrev 2010-03-19 22:20:43 följande:
    Rykande färsk (så färsk att sufflett och varukorg inte släppts på marknaden ännu )Bugaboo BY Småland
    Nä! Vilken söööt!{#lang_emotions_kiss}
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21